2010.10.15. 20:35 | Szerző: -Ani-

Csütörtökön, Szombathelyen voltunk Anyával. Tóni beugrott a postára, és amíg várakoztunk Anya nézegette a járókelőket, ezek többségiben hímneműek voltak. Persze nem állta meg szó nélkül, majdnem mindenkiről volt egy-két bíráló szava, és jogosan.
- Gyerekek! Terhes palik járkálnak az utcán! Iszonyú, hogy fiatal vagy öreg, majdnem mindnek hatalmas pocakja volt. Gyalázat, némelyik férfi alig bírta vinni a terebélyes tömeget. Könnyesre röhögtem magam anya megjegyzésein, ízelítőnek néhány belőlük:
- Istenem! Ez a faszi már csak tükörrel tudja megnézni a fütyköst!
- Te jó ég! Mit tud az ilyen vajon kezdeni a feleségével?
- Hű szerintem nincs ott már semmi, ez olyan hájas!
- Némelyik férfi, ha egyszer a nők szemével nézhetne végig magán, biztos lekakálná magát.
- A férfiak ötventől már nem is törődnek magukkal, a feleségüknek köszönhetik, ha egyáltalán valahogy kinéznek. Tisztelet a kivételnek.
- De a nők is azért olyanok, rengeteg a slampos és elhízott, mert a férjük nem szól rájuk.
- Hatvannyolc éves vagyok, de az a fiatal pali sosem kéne nekem, még ha ő lenne a király, akkor sem! Pfúj!
- Tudod kislányom, és nagyja részt gonoszak lesznek, ha már nem tudnak…. Akkor elkezdik a nőket gyűlölni.
- Na jó, jó a nők is addig adnak igazán magukra, amíg ők is megnézik a pasikat. Te azért tartod ilyen jól magad, mert te is megnézed a pasikat. Meg én is megnézem őket. :)
Jól elvolt az anyukám, és én is mellette. Ha belegondolok nagy igazságok hagyták el az ajkát.
A nőnek is állítottam már görbe tükröt, ott is vannak problémák, nem vagyok elfogult egyik nem terén sem.

szerintem.blog.hu/2008/02/12/miert_erdemes_fogyokurazni

És stílusos autó az elhízott embereknek :)



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr522374697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilds. 2010.10.16. 08:43:02

Tetszett!!! :)
Jó hétvégét neked!

nemiswan 2010.10.18. 17:52:42

Tetszik nekem anyud nyíltsága,mentalítása:)) Mennyire igaza van .Csomó elhízott ember,fújj:))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.10.21. 07:17:25

Sajnos én is az elhízott kategóriában vagyok, be kell húzni a hasam, ha meg akarom nézni. :) De nehéz leadni, és de könnyű felszedni!
süti beállítások módosítása