2010.06.24. 09:22 | Szerző: -Ani-

Ma nagyon korán ébredtem, persze mert korán lefeküdtem, azért este foci VB nélkül nincs, még mielőtt elaludtam megnéztem a ghána elleni német győzelmet. Elég fura ez a VB, számtalan meglepetést tartogat, pl. a franciák kiesése. Nem tudom mi volt velem tegnap, Sárváron voltunk Anyával, Celldömölköt is kitűztem még aznap úti célnak, de hirtelen rosszul lettem, azért igyekeztem legalább a sárvári dolgokat elintézni, viszont vagy háromszor nem ott kötöttem ki, ahová indultam. Lehetett volna ezt szétszórtságnak hívni, nálam a hidegrázós, émelygős, kóválygás mellékhatása volt. Lényeg, hogy azért minden sikerült, hazajöttem, itthon már elemében voltam és Marcinak rittyentettem is percek alatt egy finom brassói aprópecsenyét, de aztán újra jött a borzongás és hamar ágyba bújtam, hétalvó vagyok, és talán ennek tudható be a félötkor való ébredés. Franci cica itt volt már az ajtóban, kajáért kuncsorgott, folyton éhes, amióta gyerkőcei vannak. Tegnap láttam egy pillanatig kettőt, édesek, az egyik hatalmas szőrű, jött egy kislány cica kéne neki, nem tudtuk megfogni, ma 11-re iderendeltem egy egész stábot a kismaccsok becserkészésére a garázsfeletti padláson, ha sikerül megfogni, viheti. Tiszta hülye vagyok, ahelyett, hogy örülnék, már sajnálom Francit, jó kis mama cicc, a másik cicát meghagyom neki, nem adom senkinek. Ezt, ha a férjem elolvassa, égnek áll majd a haja, megint bővül a macskafarm.:) Az utóbbi időben sajnos eltűnt két cicuskám, nem is tudtam róla írni, a szívem szakad, Morisznak és Kormosnak nyoma veszett. Jelenleg három van, Franci, Frici és Cilike. Amint lehet, az újoncot is lefotózom. Imádok macskanevet kitalálni, és adni a cicának, már alig várom! Dobozoltam megint kicsit, nem fértek el a hülye számlák, amiket nem árt öt évig megőrizni, tudom, egyszer már szükségem volt rájuk visszamenőleg. Készítettem nekik egy frankó pepita dobozkát, amiben mint egy kartonos ládában, lehet lapozni a számlák között. Egyik este üvegfestésre készültem, sajna egy pár festékem nagyon besűrűsödött pótolnom kell őket. Régebben sokkal többet foglalkoztam efféle dolgokkal, rengeteg ajándékot készítettem, itthon alig van belőlük, legtöbbjük anyukámnál landolt. Amíg én voltam a könyvtáros-kultúros-számítógépes a faluban, elhordtam itthonról minden alapanyagot, sok szépet, képeket, ablakmatricákat, mécses tartókat készítettünk a gyerkőcökkel. Van két kedvenc pálinkásüvegem, amit még a kezdet kezdetén alkottam decoupage technikával.
a mécses tartóim közül talán ezt szeretem,
és ezt a képet Marcus készítette velem Apának talán 5 évvel ezelőtt a szülinapjára. Elhatároztam, idén Balcsira leköltöztetem a gyöngyeimet, és még néhány dolgot, ott rengeteg időm lesz kézműveskedésre, főleg azért, mert a nyaralóban nincs a net bevezetve. Kéne valami ütemterv a hétköznapokra, mindennapra berakni az olvasást, festést, írogatást, nyelvtanulást, varrogatást, túrázást…. Mondjuk minden nap mindet, a házimunka helyére is…… Nem bírnám ki! Szeretem a tisztaságot, rendet, szeretem a családomat kényeztetni, ebbe rendesen beletartozik a főzőcskézés is, na egye fene ha már dicsérem magam, akkor egy szóban, szorgalmas vagyok, és akkor futás Marcinak reggelit csinálni! :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr982105730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.06.24. 10:34:50

Jó dolgaid vannak, de mindent visz (nálam) az öt évve készített kép, csigástól, kagylóstul, tornyostól, tengerestől...

ildsisy 2010.06.24. 19:38:24

Szorgalmasan töltöd az idődet, egyedi vagy szerintem... vagy 10 nőből 2 talán akinek kedve is van mindenhez! Jópofák azok a pálinkás üvegek! :) és remélem már nem ráz a hideg stb.
Én meg 2 napja megint náthás vagyok, 2 hete voltam nagyon beteg!
Ma azért bicajoztam, csak kicsit gyenge voltam... nem szeretek annyit lustulni! :)
Mi az a : decoupage technika (üvegfestés és...?) :):)

-Ani- 2010.06.24. 21:50:55

@ildsisy: Köszönöm! Én már jól vagyok, és te is gyógyulj meg mielőbb.
Decoupage: Szalvétából kivágom a mintát és decoupage ragasztóval, ecsettel viszem fel, amire szeretném. Nagyon vékony, nagyon pepecs, és gyönyörű dolgokat lehet vele készíteni. Jó minőség fontos mindenből, és persze kell egy kis ügyesség, ami jön ha nagyon akarjuk. :))))@jazoli: Neked is köszi!:)

Olya 2010.06.24. 22:49:00

Nagyon szép dolgokat tetszik készíteni!!! A mécsestartó nagyon tetszik, de a többi is igazán profi munka! :D
Én is rengeteg ilyesmit csináltam az osztályommal anno, és a magam (na meg a barátaim) örömére is természetesen. Itt is vannak alapanyagok a koleszban, csak idő nincs...
Jó lenne, ha egy nap 36 órából állna... Akkor talán jutna idő ilyesmikre is!

-Ani- 2010.06.24. 23:08:19

@Olya: Köszi, és bizony így van, nem bánnám azt a 36 órát. :)

Törzsvendég:-) 2010.06.25. 08:00:33

Hú tökjók amiket csináltál.Én is tudom mi decoupage :-).Engem most a zsugorkázás érdekel,hallottál már róla.Itt egy kis ízelítő egy blogból:
17pillanat.blogspot.com/2008/10/zsugorkataln-van-aki-nem-ismeri.html

Én gombokat akarok majd gyártani,de lehet mindenfélét csinálni belőle(Ékszerek,kitűzők),már kipróbáltam,klasz ahogyan a sütőben összemegy,tekeredik,kunkorodik de a végén kisimul:-)

Aztán én is szoktam gyöngyötfűzni,meg foltvarrást is na meg keresztszemezni (az most a fő mániám:-)

-Ani- 2010.06.26. 08:46:40

@Törzsvendég:-): Nagyon jó pofa a zsugorka, lehet, hogy én is kipróbálom.:) Merénylet, a két film linkje, mert addig nem nyugszom míg meg nem szerzem! Nagyon tetszik!!! És a könyv hm.., szupi! Köszönöm! :))))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.07.01. 06:34:15

Jó sokmindent írtál. Lóugrásban átvetted az életed pillanatnyi helyzetét. :)
süti beállítások módosítása