2010.06.03. 07:00 | Szerző: -Ani-




Nagyon tetszett a klipp, amit találtam, igazi "nagy gyerekeknek" való, olyanoknak mint én. :)))
Rube Goldberg Pulitzer díjas karikaturista, szobrász, író, mérnök, feltaláló ’883-ban született, és egyszerű feladatokat extrém bonyolult módon ellátó gépeiről, azok rajzairól vált leginkább ismertté. A 90-es évek egyik legizgalmasabb logikai játékát az Incredible Machines sorozatot, Rube Goldberg szerkezetek ihlették, ahogy sok reklámot is. 1970-ben 87 éves korában halt meg, rengeteg dolog, filmek, rajzfilmek, játékok fűződnek a termékeny művész nevéhez.

Honda reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr492047940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2010.06.03. 08:12:20

:) szerettem, ezt a játékot annak idején. még a legelső, 486-os (használtan vett) gépemmel együtt kaptam...ahogy néztem a klipet újra kedvet kaptam hozzá. (nincs meg valakinek? :)
süti beállítások módosítása