2010.05.19. 10:00 | Szerző: -Ani-

Néha úgy érzi az ember, hogy elvesztette a fejét. Vagy csupa fejetlenség van körülötte.
Nos, ma már ez nem probléma, annyi jó fej vesz körül, keresek egy magamnak valót... :)


/Christophe Huet, számítógéppel generált művészet és fotográfia/

Ja, és lehet, hogy kicsit nehézfejű az illető, akivel beszélsz....
Vagy csak .... Még egy ok a fejcserére... :)


Nem bírtam ki, be kellett tennem ide a viccet, amit tegnap kaptam:

"Elmegy a törpe, az urológushoz, mert fájnak a heréi.
- Vetkőzzön le és álljon a vizsgáló asztalra. -mondja az orvos
Aláteszi az ujjáta jobb heréjének, és mondja: "köhögjön", majd
csak annyit mormol, hogy "ühüm". Aláteszi az ujját a bal herének
is és kéri, hogy köhögjön megint, majd jön az ühüm az orvostól.
Kivesz az orvos egy nagyollót a műszeres szekrényből
és nyissz-nyissz a jobb oldalon, a törpe ájuldozik a félelemtől,
majd az orvos újból nyissz-nyissz a baloldalon, majd leemeli
a törpét az asztalról, és mondja, hogy sétáljon fel alá a szobába,
hogy fájnak-e még a heréi. A törpe csodálkozva veszi észre,
hogy minden a legnagyobb rendben van, nem érez tovább semmi fájdalmat.
- Doktor úr, ez csodával határos, nem is éreztem semmi fájdalmat, mikor ott
vagdosott a lábaim között, de mit csinált tulajdonképpen?
- Csak levágtam pár centit a gumicsizmája tetejéből..." :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr562005382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.05.21. 03:51:55

Hehe..jó a vicced,meg a fejetlenség :))
én is lecseréltetném,már unom :))

jenever 2010.05.21. 05:22:09

jujj, azok a nehézfejűek... :))
süti beállítások módosítása