2010.01.26. 00:11 | Szerző: -Ani-

Hulla vagyok, Marcival Szombathelyen voltunk, NewYorker és hasonló boltok.
Akinek van, volt kamasz gyerkőce az tudja… :)
Tóni hétvégén Pesten volt lefotózta a kutat, amit a egy hajléktalan készít

régebbi bejegyzés róla:
szerintem.blog.hu/2009/10/06/a_nagykorut_don_quijoteja_1

Pénteken fokhagymalevest főztem és cipóban tálaltam, nagyon finom volt.

A héten francia hagymalevest készítek, szintén cipóban, mosogatás helyett tányér evés.
Rengeteg hagymával készítem, ezek az ételek most télvíz idején nagyon egészségesek.
 
Ilyen sok hagymából készül a levesem. (mert én mindent lefotózok) :)
Sőt, a hagyma és a fokhagyma az influenza vírus ellenségei!
Most gyorsan elvágtázok zuhanyozni, mert mindjárt leragad a szemem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr41702536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása