2010.01.03. 19:43 | Szerző: -Ani-

Jó pár napja nem írtam, pedig akartam sőt, nem egy éjszaka azon agyaltam mit fogok írni, és meg volt a téma is, viszont amikor leültem a gép elé olyan üresnek éreztem a fejem.
Itt van az újév, ami szerintem ugyanolyan, mint máskor mégis az ember valamiféle várakozással néz elébe, hogy mit várok tőle…..
Fene tudja, mégsem úgy kezdődött, ahogy szerettem volna. Évről-évre egy dolog erősödik bennem, és igazat adok annak a mondásnak, hogy a rokonságunkat nem mi választjuk, az van, de a barátainkat mi választjuk, és higgyétek el sokszor többet ér az ember a barátaival, jobban számíthat rájuk, mint a rokonságra. Ezért igyekszem minél több jó baráttal körülvenni magam, ami szintén nehéz, és igyekszem minél több embernek a jó barátja lenni, ami nem is olyan nehéz.
Mintha ezt már leírtam volna, nem számít, így megerősítést nyert a mondanivalóm.
Sajnálom, hogy véget értek az ünnepek, szeretem  mert együtt van a családom, egyáltalán nem okoz nehézséget a főzés-sütés, készülődés, ajándékozás, mert mind nagy-nagy szeretettel teszem.
Bár egész évben odafigyelek, figyelünk egymásra, ez így van rendjén, ilyenkor meg ráadásul egy kis ünnepi filing is övezi az egészet, ez benne a jó.
Sajnálom Marcust mert holnap kezdődik a suli, és ha az a dolga ha nem, akkor is együtt érzek vele!
Apci még a héten itthon lesz, Ferihegyre is csavargunk a héten, hivatalos ügyben, de királyság mert imádok menni.
A múlt évben blogom által sok ismeretségre tettem szert, és nagyon örülök, mert azt hiszem csupa szív, nagyon kedves embereket találtam. Könnybelábadt szemmel olvastam Tüncitét, ahogy rólam írt az év végén, aranyos gyerek, szeretem őt olvasni.
tuncite.blog.hu/2009/12/30/egy_bejegyzes_rolatok_ertetek
Na és el ne felejtsem megemlíteni, macskusz házikuszt, alias Moriszt, aki rám maradt.
Fantasztikus, aranyos, okos, ha a nappaliban vagyunk, akkor a nagy fotelban alszik a kandallónál, ha a hálóban vagyunk akkor képes a könyvespolcon aludni, vagy széken, de tegnap a függöny és az ablak közt csicsikált, csak minél közelebb legyünk hozzá.

Összehaverkodott már a házimacskuszokkal is, és  ki kéredzkedik, imád kint lenni.
Ha a Marci netezik, akkor a cica az íróasztal alatti szemetesben játszik…..


Blogírás közben az Empire of the Sun zenéjét hallgatom, amit tavaly szerettem meg, nem hiszem, hogy valaha ki szeretek belőle.


  

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr871642856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.01.04. 19:28:31

Na,végre írtál,mert épp akartam írni ,h régen voltál ..szerintem :))
Tündéri ez a cicus ..még macskabolond leszek,annyi szép cicát látok .Sürögsz-forogsz,mint egy igazi mobilcsaj :))
pusszz

jazoli 2010.01.04. 23:53:32

Szerintem csak akkor írj(unk), ha van mondanivalónk! Nehogy a mennyiség a minőség rovására menjen ;-)
Ez a macska tud valamit:)

jenever 2010.01.05. 18:35:38

szép estét :)
jó fej a cicus! :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.01.06. 09:28:17

Nekem a zene nem jött be annyira. :(
Nekem érdekesen indult az év, három nap lazítás, aztán egy német nyelvű oktatás, aminek kb 30 %-át értettem, közben kiderült, hogy a néni, akit mentem volna ápolni, meghalt, most egy hetet csúszik a munábaállásom, a pénzünk kevés, izgulok, megállom-e a helyem? Szóval izgalmas.
süti beállítások módosítása