2009.12.23. 08:00 | Szerző: -Ani-

Tegnap sokat dolgoztam, ma mégtöbbet fogok...
Süti hegyek, ajándék csomagolás stb. és ma este a fát is feldiszítem.
Emlékszem, amikor Marcus pici volt, délután elmentünk otthonról egy tálca sütivel, a helyi evangélikus egyház rendezett műsort és Istentiszteletet. Katolikusok vagyunk, de szerintem egy az Istenünk és oly mindegy hol imádkozunk, csak tegyük meg.
Közben a "nagyok" otthon maradtak és feldíszítették a fát.
Na azt aztán meg lehetett nézni!
Minden lepotyogott ha hozzáértünk. Ugyanis a fiúk egyszerűen csak feldobálták a szaloncukrokat és a díszeket.
Napokig rendezgettem utána a fát, és a máig is nevetünk rajta. :)
Így aztán kitaláltam az egy nappal előtte feldiszítést.
Már nem a Marci miatt, inkább kényelmi szempontok vezérelnek. :)

 

Címkék: blog karácsony szerintem  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr541617148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.23. 09:30:56

Ez egy kedves bejegyzés volt. Igen, mi férfiak sokszor sokkal felszínesebbek és felületesebbek vagyunk, mint ti nők....
Szép karácsonyt!

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.23. 09:48:20

Ja, és szép ökumenikus dolog, hogy elmész ilikusokhoz. Gondolom, katolikusok közé nincsen lehetőséged menni.

jenever 2009.12.23. 09:50:32

szia :)
biztosan elkészülsz mindennel, és azért remélem, aludtál is az éjjel :)))

legyen mosolygós szép napod!!!
puszi :)

jenever 2009.12.24. 05:23:43

Kedves Ani!
Boldog, békés Karácsonyt kívánok Neked, és családodnak, sok szeretettel!!!
puszi :)
süti beállítások módosítása