2009.11.09. 07:00 | Szerző: -Ani-

Pénteken egész nap sütöttem, főztem csupa Apci kedvenceit.
Nagyon örült, mivel hétfőn, azaz ma van a házassági évfordulónk, és Ő sajnos nincs itthon, hát ily módon kedveskedtem neki. Hm.. és én arra gondoltam, hogy talán eszébe sem jut, de egy tündér, aki készült, és egy olyan ajándékot kaptam, amire már régóta vágytam, pedig nem is emlegettem neki. Gondolatolvasó!
13 év, de 15 éve szeretjük egymást. Sok mindenen keresztülmentünk ez alatt az idő alatt, volt benne jó és rossz, de mindenben társak voltunk.
Együtt sírtunk és együtt nevettünk. Ha még egyszer újra kezdhetném, akkor sem választhatnék jobban és nem is akarnék!
Nagyon jó apa, és nagyon jó férj! Nagyon szeretem!

Ezt a képeslapot én szerkesztettem, kicsit halvány lett.....
Őri István verse nagy igazságokat rejt....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr271508087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.11.09. 09:08:53

Jóban, rosszban együtt! Sajnos sokan csak csodálkoznak, hogy van ilyen manapság...pedig vagyunk egy páran még, így, együtt! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.11.09. 09:45:32

Grat! :) Én is szeretlek titeket!:)
süti beállítások módosítása