Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
2009.10.01. 08:00 | Szerző: -Ani-

Amikor szerelembe esünk, sajnos a belső, rejtett férfiképet vetítjük ki! A kivetítés a felelős az úgynevezett „rózsaszín szemüvegért”, amelyen át a társunkat látjuk.
A férfiasság első képviselője rendszerint az édesapánk.  A belső férfikép önmagában véve egyáltalán nem jelent problémát, mert a részecskék, amelyekből összeáll, kicserélhetők.
Az a gáz, ha ettől nem tudunk elszakadni és ezért van az, hogy aki erőszakot látott otthon, vagy papucs férjet, ebbe akarja az igazi férfit besorolni.
Csernus dokitól hallottam, hogy mi nők eleve hajlamosak vagyunk a „kiszemelt férfit” felruházni a nekünk tetsző jelzőkkel, és hosszabb együtt lét, együtt élés után, jön szép lassan a „pofára esés”. (Bocs, hogy így fejeztem ki magam, de nem lehet másképp érthetően megfogalmazni.) Idővel mindig kiesik egy-egy valami azokból, a tulajdonságokból, amit ráragasztottunk a kedvesre, és aztán csak kopp…
Érdekes dolog ez a szerelem, legyen az ember akárhány éves ez az érzés nem engedi reálisan, tisztán látni. No, de talán ettől olyan izgalmas.
Szerintem az igazán izgalmas, a szerelem első látásra, amit remegéstől a pirulásig minden "borzasztógyönyörű" követ.
Nem beszélve arról az erőről, amit ez a fene jó érzés magában rejt.
Van, akit inspirál, feldob, életkedvet ad, szinte újjászületés követi.
Van, aki fél tőle, kerüli, küzd ellene, azt is meg lehet érteni, bár elég nehéz.
És vannak emberek, akik egyszerűen szerelmesek a szerelembe, nekik sem lehet könnyű.
Szerintem amíg az ember fiatal és független, legyen minél többször szerelmes!
Utána sem kell feladni,…… csak a „gyakorlati részét”, egyszóval nem lehet csak úgy meggondolatlanul a paráznaság bűnébe esni, ahányszor leszáll a rózsaszín köd! :)))
Erről lehetne sokat beszélni, nem akarok, inkább a fiatalos részét firtatnám.
Fiús anyuka révén sok fiút hallgattam már meg, a barátok is szívesen öntik ki a szívüket nekem. Tátom a szám és nem értem a mai lányokat.
Vagy hiányzik a szerelem, és csak érdekből fuvaroztatják jó autóban a popsijukat, és villognak áldozatuk mellett, közben szenvednek.
Vagy szerelembe esnek és már a második nap a menyasszonyi ruhát tervezik, közben kínozzák a fiút az elveikkel, hónapokig no szex, rendes lány vagyok szindróma.
Szerintem kicsit lehetnének rugalmasak, és ez nem jelenti rögtön a rossz lány titulust.
Igen is benne van a pakliban az egyéjszakás dolog, és az nem elítélendő, de ebből kialakulhat akár örök szerelem, nincs zsákbamacska, hónapokig való együtt járás után csalódás a köbön.
De az végződhet barátsággal, vagy kialakulhat egy egészséges szexuális kapcsolat, persze ehhez kicsit szabadosan kell gondolkodni. Ne tessék engem félreérteni, sem elítélni, sok bosszúságtól, és pattanástól mentes, érzelem gazdag életet lehetne élni fiatalon, persze kellő védekezés mellett.
És most mondhatnánk, hogy hol marad a "jó öreg vadászat"? Valljuk be, mi nők is szeretjük ha kell egy kicsit dolgoznunk a kapcsolatért, azt mindig kell, mind a két félnek.
Ha jól sikerült az a bizonyos nász, akkor lehet hagyni kibontakozni a másik fél vadásszenvedélyét. Hisz a házasság is úgy műkszik jól, ha nem kötelesség a szeretkezés, és nem mindig kézenfekvő, hanem kicsit dolgoznunk kell érte, meghódítani a másikat időről-időre. :))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr371419798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Léhüllő · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.10.02. 14:05:36

A világ változik, a túl nagy kényelem hülyíti meg a kölyköket. Ez van. Olyan ez, mintha versenyben éreznék magukat, egy olyan versenyben, ami nincs is.
Túl jó az életük. Ennyi az egész, ez így jön ki.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.10.02. 22:04:08

Hát ez nekem túl szabados... Persze én kicsit maradi vagyok. Meg nekem annak idején nem ment a hódítás, ha ment volna, biztos azt mondanám, igazad van.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.10.05. 12:01:03

Én hasonlóképp látom az egészet, megihletett e bejegyzés:
atom.blog.hu/2009/10/05/csajok_es_a_szexmentes_elvek
süti beállítások módosítása