2009.08.06. 08:00 | Szerző: -Ani-

A nyaralás miatt nagyon keveset vagyok net közelben, amikor sikerül infóéhségemet igyekszem kielégíteni, először végigvadászom a jól megszokott oldalakat.
Érdekes dolgokat olvastam:
Patricia Field New York-i stylist szerint úgy hívhatjuk fel magunkra a figyelmet, ha beszerzünk egy jó háremnadrágot.

Szerintem is jól néz ki, bár még nem próbáltam, nem tudom én, hogy festenék benne.
De, amikor olvastam a cikket elmosolyodtam, mert eszembe jutott a férjem fancsali képe, ahogy szombaton a Tagore sétányon előttünk sétáló épp ilyen bugyogós csajt megnézte.

Aztán egy tündéri pasi (aki ilyet ír az) a nők deréktáji súlyfeleslegét méltatta:
”Az viszont egyáltalán nem urbánus legenda, hogy vannak – vagyunk – férfiak, akik a bővített kiadásokat (is) szeretjük, úgyhogy nem csak hiszti- és vitakerülő taktika, ha azt mondjuk, hogy "jó vagy így", mikor vélt vagy valós súlyfeleslegre terelődik a szó. És nem kárörvendő az a kaján vigyor akkor sem, ha nem sikerül a fogyókúra, hanem éppen ellenkezőleg: nagyon is elégedett.”
- Ugye nagyon szeretjük az ilyen pasikat, főleg negyvenen felül?! :)

És, egy nagyon érdekes dolog:
Tudósok szerint a csúnya pasiktól könnyebb teherbe esni, mint egy Casanovától.
”Ha egy nő teherbe akar esni, a legjobb amit tehet, ha egy kevésbé vonzó férfival áll össze. Úgy tűnik ugyanis, hogy a csúnya pasik a legtermékenyebbek. A sok szeretővel rendelkező jóképűek ezzel szemben kevésbé sikeresek az utódnemzésben. A tudósok szerint a jelenséget az úgynevezett "spermanyomás" magyarázza - írja a Daily Mail.
”Azok a hímek, akiknek sok nősténnyel van lehetőségük párosodni, valószínűsíthetően kevesebb spermát termelnek egy-egy alkalommal, mint azok, akiknek kevesebb szexuális hódítás jut.”
Remélem ez a hír megnyerte néhány „hím” tetszését, és szerintem minden csúnya pasi szép valakinek. Sőt vannak híres csúnya férfiak, akik egyenesen gyönyörűek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr771287548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása