2009.08.03. 08:00 | Szerző: -Ani-

Nagyon jó könyveket sikerült válogatnom a nyaraláshoz, már négyet ki is olvastam.
Olvasok a parton, a kertben, hajnalban ha felébredek egyszóval mindenhol, semmi nem tud olyan intenzíven kikapcsolni, pihentetni mint az olvasás.
Idén meglepően kevesen vannak a Balatonnál, pedig gyönyörű az idő és csodálatos a víz.
A vállalkozóknak nehéz idők ezek, de szerintem nekünk nyaralótulajdonosoknak ez állati kényelmes, hétvégéket kivéve nincs tumultus a strandon, szuperul lehet kocsival közlekedni, van parkolóhely stb.
Balatonfüreden a programirodában minden prospektust összeszedtünk, de a tavalyihoz képest nagyon kevés olyan rendezvény, műsor van, amit szívesen meglátogatnánk.
Szombaton Tóni Szenkirályszabadján volt a Verda Napokról tudósítani, magával vitte a Marcit is. Apci előtte való nap már intézett nekik egy kis repkedést, hőlégballonozást.
Tavaly Kilitin volt az nagyon tetszett de idén nem mentem el. 
szerintem.blog.hu/2008/08/11/title_42272

Marci mint minden fiú gyerek odavan a harcijárművekért.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr491284270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása