2009.03.09. 07:00 | Szerző: -Ani-


"Egyszer egy indiai hercegnő édesapjától kapott gyűrűvel felkeresett egy hindu bölcset. Azt kérte tőle, hogy véssen a gyűrűbe olyan bölcsességet, mely a szomorú napokon vigasztalja, a nehéz helyzetekben bátorítja, a boldog időszakokban pedig óvatosságra inti.
A bölcs pár nap múlva visszaadta a gyűrűt.
Egyetlen szót vésett bele: elmúlik"

                                           
                                    Fényév távolság (Padlás musical)


Lehet számtalan hely, ami szebb és jobb a mi földünknél
Lehet, létezik õ is, aki többre képes az embernél
Egyszer ismeretlen távolba vágyom, máskor megriaszt egy álom,
Hogy a hang, hogy a csend, hogy a fény, hogy a tûz
Már nem vigyáz e cseppnyi földre s el kell mennünk mindörökre


Fényév távolság, csak hallgatom, csak bámulom
Zengõ fényország, hogy láss csodát egy életen át
Nézem tisztaságát, mégsem értem, hallom hangjait és el nem érem
Ott a tenger, itt az én hajóm

 

Hát itt ez a hely, amit sokszor boldogan elhagynék
És itt ez az élet, amit sokszor nem nagyon értünk még
Néha könnyebb lenne elmenekülni, tiszta fénybe merülni
De a hang, ami szól, de a jel, ami hív
Még nem mond semmit, meddig érek, s lesz-e út, hogy visszatérjek

 

Fényév távolság, csak hallgatom, csak bámulom
Zengõ fényország, hogy láss csodát egy életen át
Nézem tisztaságát, mégsem értem, hallom hangjait és el nem érem
Ott a tenger, itt az én hajóm

 
Nekem itt van dolgom, nekem itt vannak álmaim
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr90990399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása