2009.02.21. 20:24 | Szerző: -Ani-

Farsangi bál van az iskolában.
Marci tegnap megkért, hogy próbáljuk el a darabot, amiben szerepel. Leesett az állam!
Nem tudom ki írta, de a Rém öreg család című darab rém rosszra sikerült! Szerintem....
Az egészben a legrosszabb, hogy belevitték a politikát (persze egyoldalúan).
Előttem a szöveg, betűszerint idézem:
"Gyurcsány beront. - Jelentem, hogy a gáz ára nől és a benzin több milliókkal drágul.
- Ez gáz!
- Most hol vagyok?
A gyerekek rátámadnak. Kilökik a színpadról." stb....
Következő darab egy tanteremben játszódik:
"Pistike: Tanár úr megnézi miket hoztunk a "Talpra magyar" című versről? stb....
Tanár: Hát te Móricka mit hoztál?
Móricka: Én egy képet hoztam Veres Jánosról.
Tanár: Ez, hogy jön a vershez?
Móricka: Hát úgy, hogy amikor apukám ránéz a képre, azt mondja, hogy " Sehonnai bitang ember".
Tavaly zsidó viccet mondtak, nem kellett volna.
Jujj! Muszály ezt? Gyerekek szájból egyáltalán nem vicces....
Nem csak a kés, villa, olló de ezek a szövegek sem a gyerek kezébe valók!


 

Címkék: blog farsang iskola szerintem  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr96957142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.22. 00:49:19

Ez nagyon gáz... Nekem is elsős kisiskolásként rendszert kellett volna váltanom farsangon... Azért nagyon gáz, hogy a rendezők ezzel akarják szórakoztatni a szülőket. Nem azért, de gyerekek előadásában én sem tudok ezen röhögni... Nagyon TRÉ!

androméda 2009.06.11. 09:35:37

Egyetértek. Egy gyerek darab ne erről és ne így szóljon.
süti beállítások módosítása