2009.02.17. 23:59 | Szerző: -Ani-

Marcus beteg, nem szokott szerencsére csak nagyon ritkán, meghűlés, torokgyuszi és nátha láz nélkül.
Suliba nem mehet, feküdni nem akar, monopolyztunk egész este....... én győztem. :)))
Kicsit azért még beültem a gép elé, itt is felejtettem magamat.... szokás szerint.
Kaptam egy Valentinos pps-t, és a zenéje..... lenyűgöző, olyan régen hallottam!
"You Make Me Feel Brand New", azonnal rákerestem a YouTube-on.
Talán kamaszkoromban hallottam először The Stylistics feledhetetlen előadásában, azóta már oly sokan énekelték.
Az Egyszerűen Piros (Simply Red) is gyönyörűen énekli, de megtaláltam nekem a legszebbet. Sajnos Phil Perry-től csak ez az egy van fent belőle.
Már százszor meghallgattam és ahogy a címe sugallja elérte, hogy vadonatújnak érezzem magamat. :)))  hm.. ez így éjnek idején....
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr72949732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása