2008.12.05. 15:17 | Szerző: -Ani-

Ígértem, hogy ma már írok.....persze! Zabszem effektus....holnap Mikulás ünnepséget csinálok a gyerekekkel! Szép lesz, de megőrülök az idegességtől!
Most éppen főpróbára készülünk, és a kultúrházat is felszeretném diszíteni.
Apci a Mikulás, ő nagyon jól viseli és azt hiszem rajtam kívül mindenki.
Holnap este már jobban leszek, de a gyerkőcök nagyon örülnek és remélem sikerül meglepnünk őket. Tegnapelőtt a próba már nagyon jól ment, úgy énekeltünk, hogy örömömben végig simiztem minden kis dolgos gyermekem buksiját.
Vannak nehéz esetek, sírva is fakadtam a múltkor, megszeppentek és azóta rendeben megy minden.
Én sem voltam anno a legjobb gyerek. :))))

"Az életet nem lélegzetvételben mérik,
hanem pillanatokban, amelyek elrabolják a lélegzetedet."

Amen, és szerintem ez oljan elrablós dolog lesz....

 

Címkék: blog mikulás szerintem  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr73806039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.03. 23:25:15

Hehehe, ilyen pillanat az is, amikor elakad az ember szava megbotránkozástól, a rémülettől...
Vagy az nem?
Persze, tudom én, mire gondoltál, és igazad van.
süti beállítások módosítása