2008.11.03. 22:10 | Szerző: -Ani-

Minden embernek vannak olyan napjai, amikor azt mondja... Bár ne keltem volna fel!
Nekem ilyen volt a péntek. Pörögtem egész nap, a szó szoros értelmében.
Nem éreztem fáradtságot és amikor igen, akkor már késő volt.
Ott volt az a hülye oszlop.... ahol mindig, csak én feledkeztem meg róla, az az eszembe sem jutott! Szélvédő... volt, nincs!
A mai délelőtt telefonálgatással telt, szervízek, mesterek, árajánlatok.
Hihetetlen mekkora árkülönbségek vannak, és mekkora összegeket kérnek munkadíjként.
A net-en utána lehet nézni az üvegáraknak. Nem mondom.... van ahol a dupláját kérik,
plusz a munkadíj.
Márkaszervíz szóba sem jöhet! Aranyárban mérik! Marad az utángyártott barátibb áron.
Sajnos így sem úszom meg olcsón, egy életre lecke marad... tolatásnál... Tükör! Tükör!
Rettenetesen haragszom magamra, amin a családom csak mosolyog, és azt mondják bárkivel előfordul.
Én nagyon szeretem az autómat, és remélem velem ez soha többé elő nem fordul!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr59748353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása