2008.07.07. 07:17 | Szerző: -Ani-

Nagyon szép helyen jártam tegnap, Tóni barátait vittük Ausztriába, Kalwang nevű falucskába, Salzburg felé, jól bent az Alpokban. Régen jártam már Stájerországban, Tirollal együtt szerintem a világ egyik legszebb része.
Imádom a hegyeket, olyan jó lehet ott élni!
Fotóztam is, de csak ablakon keresztül....és hát nagy sebességnél....Volt egy jó pár alagút, különböző hosszúságúak.

megyünk be a hegy pocakjába 10km-es alagút

Rendesen bedugult a fülem még Szombathelyen is éreztem. Jó sok évvel ezelőtt, télen utaztam Olaszországba, mindenhol rettenetes hó, de az Alpokban az autópálya száraz volt... akkoriban nekünk minden csodának számított...

az Alpok lábánál

Az a felhőcske másodpercek alatt, esőt hozott, ami nem tartott csak rövid ideig.

130-cal üresben gurulni....király!

Megérkeztünk a faluba, gyönyörű, picike, hegyekkel teljesen körbe véve, mint a mesében, csend és tisztaság, irigyeltem ezt a két fiút. Az egyik srác itt él már jó ideje, amikor hazamegy Szombathelyre, pár nap után visszavágyik ide. Jó munkahelye van, errefelé szeretik a magyarokat, bár itt már nem igen láttunk magyar rendszámot.
A lakás is nagyon aranyos, amit bérelnek, minden van benne és a kilátás....

egy templom udvar az egyik oldalon


a másik oldal.... nem találok rá szavakat..

Szó mi szó el éldegélnék itt szívesen!
Itt van a szomszédban és mégis minden mennyire más, mennyire tisztábbak az utcák, mennyire rendezett, egész más mentalitás. Hülyeség az, amikor a jobb körülményekre hivatkoznak, a szép, tiszta környezet nem csak azon múlik Szerintem...
Visszafelé én voltam a sofőr, gyönyörűen jöttem a határig, semmi anyázás, semmi parasztozás.... de itthon. Rémes, amit a hazai autósok művelnek!
Sárvártól hazáig, iszonyú kocsisorok jöttek szembe, gondolom a Balcsiról, állandóan le kellett húzódnom, lassítanom, hogy a szembejövő ökör beférjen az ökörcsordába, akik nem engedik be.
Lényeg, épségben haza értem, és telis-tele van a lelkem evvel a csodálatos élménnyel, amit ez a kis kirándulás hozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr13556644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.07.07. 23:47:29

:) Számít az is, hogy nagyrészt autópályán jöttünk, ott pedig ritkán kell lehúzódni a szembejövők miatt:P :D
süti beállítások módosítása