2008.06.12. 15:15 | Szerző: -Ani-
Hej ha a babona igaz lenne!
Évek óta nagy négylevelű lóhere találó vagyok. Megyek, lenézek és ott van!
Ma telefon beszélgetés közben, sétáltam az udvaron és különböző helyeken rögtön 11db-ot találtam. Bár lehet, hogy szerencsés vagyok, csak jobban oda kéne figyelnem! A jelzésekre.....Babona... ciki, most amikor mindenre van magyarázat......
Az tuti, ha fekete macs megy át előttem az úton, visszafordulok..... ha tehetem.
Holnap megyek lottózni....

Im a szépségek....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr76516603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.13. 00:40:11

mázlista... életemben idáig egyszer találtam, azt is legalább fél óra keresés után. Bár nehéz találni, ha nem is nézem... Ejj...
süti beállítások módosítása