2011.08.12. 23:01 | Szerző: -Ani-

Utolsó előtti nap Jakabszálláson az Aero hotelben aludtunk (hát hol szálljon meg egy repülős ember). :) Itt aztán járt a szobához minden, szauna, uszoda, amit Marci igénybe is vett rendesen. Persze a gyerkőcnél amúgy is telitalálat volt ez a szálló a repülőtér miatt, nagyon jól…

2011.08.12. 07:00 | Szerző: -Ani-

Hortobágyról Debrecenbe mentünk. Bejártuk a belvárost, megnéztünk sok mindent. Felmásztunk a Nagytemplom tornyába. Nekem a templom nem tetszett, nagyon puritán. Jobban szeretem a katolikus templomokat, nem csak azért mert katolikus vagyok. Hiányoztak a freskók, szobrok, és minden…

2011.08.11. 07:00 | Szerző: -Ani-

Aggtelektől búcsút vettünk, majd irány a délibábos Hortobágy! Kicsit megálltunk a Tiszánál.... „A folyó oly símán, oly szelíden Ballagott le parttalan medrében, Nem akarta, hogy a nap sugára Megbotoljék habjai fodrába’. Síma tükrén a piros sugárok, (Mint…

2011.08.10. 18:56 | Szerző: -Ani-

Csodálatos élményben volt részünk az aggteleki barlangtúrával. Reggel kilenckor kezdtük, a kis csoportot én, Tamáska a férjem, Marci és két kisgyermekkel egy fiatal házaspár tette ki. Kedves túravezetőnk sokat mesélt mindenhol, szép lassan sétálva jártuk be a barlangrendszer…

2011.08.09. 07:00 | Szerző: -Ani-

A diósgyőri vár látogatással jó nagy „sétát” tettünk meg a történelemben idegenvezetőnk segítségével, aki bemutatta nekünk a várban lévő panoptikummal, és kiállításokkal a vár történetét. Nagy Lajos király gyakran felkereste a várat, és pompás királyi…

2011.08.08. 23:06 | Szerző: -Ani-

Vasárnap Balcsira utaztunk, majd innen kezdtük a mi kis „Magyarország másik fele” kirándulásunkat. Sok kilométert tettünk meg, sok szépet láttunk, sok jóban volt részünk és némi csalódás is ért. Ha most valaki azt mondja, hogy szeretné megmutatni a családjának…