2011.08.12. 23:01 | Szerző: -Ani-

Utolsó előtti nap Jakabszálláson az Aero hotelben aludtunk (hát hol szálljon meg egy repülős ember). :) Itt aztán járt a szobához minden, szauna, uszoda, amit Marci igénybe is vett rendesen. Persze a gyerkőcnél amúgy is telitalálat volt ez a szálló a repülőtér miatt, nagyon jól érezte magát. Tamáskám találkozott régi repülős kollégájával, aki pont itt szállt fel reggel dolgozni, magas vezetékeket ellenőrzött egy szép helikopterrel.
Laci ezzel a gyönyörű EC-120-as géppel dolgozott...
Innen folytattuk „országjáró utunkat” tovább Kecelre a Haditechnikai Múzeumot megnézni. Több mint húsz éve nem jártam erre, a települések rengeteget változtak, de még mindig változatlan jólétről tanúskodik országunknak eme fertálya. Soltvadkert közelében eszembe jutott Jazoli blogja, bejegyzése a Szent Korona Cukrászdáról. Cukis bejegyzés
Nosza akkor ugorjunk be, nézzük meg mi is!

Marci tanácstalanul állt a sok finomság között :)
Igen, elég nehéz volt választani :)

Fagyi hegyek voltak, egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy mit egyél. Huh, fantasztikus, főleg nekem egy igazi Gombóc Artur fajtának. :) Sajna a képen ezt nem tudtam megörökíteni.....
Köszi Zoli, ez tényleg nagyon jó hely! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr583149988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.08.13. 19:02:31

:) Nekem is tetszett a száló, jó hely lehet. Szívesen kipróbálnám egyszer. Sopronbanvan egy hasonlóan jó cukrászda, a neve nem jut az eszembe, Tömörd vagy tököli, vagy valami hasonló. Ott is ilyenek a fagyik. Talán Gömöri.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.14. 12:08:59

a Soltvadkerti cuki világhíres, én is ettem ott fagyit, még 1997-98ban. Fergeteges választék, én csak 4 gombócot bírtam, pedig volt vagy 25 féle...Örülök, hogy még mindig meg van :)

jazoli 2011.08.15. 21:36:02

Örülök, hogy tetszett!
süti beállítások módosítása