2012.05.03. 07:00 | Szerző: -Ani-

Vasárnapi biopiacos képes beszámolóm folytatása..


Itt elidőztem volna jó sokáig...

és ezek mind gyűrűk voltak! :)

Sajt valahogy nem tud lázba hozni, Apcit és Marcit annál inkább.

Méz hegyek! No, ezt végigkóstolgattam volna szívesen! :)



Én is nézegettem vásznakat.... volt is egy gyönyörű fehér terítő, úgy nézett ki a csipke benne, mintha azsúr lett volna.... de csak hasonlított... nyolcezer forintot kértek érte... sok... :(

  Ennél az őstermelőnél, volt mindenféle 200-ért egy szelet rétes, 750-ért a kalács, 1.000-ért borocska, 500-ért gyógynövénykivonat....

1.300FT-os ronda bögrék ronda állványon.... olyan bazári hangulatú....

Na, ezt már szeretem! Itt csemegézni....

meg itt.... :)


Kosárkák felé nem is néztem, mert most kaptam egy újat. A régi kosárkámban üvegeket vittem vissza a Tesco-ba, szépen kipakoltam, a kosaramat pedig ott felejtettem. Nem telt el sok idő mire eszembe jutott, de addigra egy tetű lopós lenyúlta. :( De most van egy sokkal szebb! :)

Ez a bokor annyira gyönyörű!

Itt lehetett csipegetni a Lacikonyhán vásárolt finomságokból, én a kávézgatós bámészkodást tudtam volna inkább értékelni....


Feketeszakáll kalózműsorára gyűlt ide a nép....


Ez afféle egyszemélyes vásári komédia volt, amit végül nem néztünk meg...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr544484899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.05.03. 08:17:23

Jó volt idén is látni ilyen vásárt!!! :) Klasszak a fotók!!!

egybaranyai 2012.05.03. 20:23:17

Azok a bizsuk:) Kék köves gyűrűt elfogadnék ..mit kóstált? El lehet itt bámészkodni egész nap :)

-Ani- 2012.05.04. 15:23:28

@ildsisy: köszi! :) @egybaranyai: nem tudom mennyi lehetett úgy 4-5ezer körül mozogtak a gyűrű árak. ha jól emlékszem. :)

egybaranyai 2012.05.04. 15:58:39

@-Ani-: Köszi! :) tényleg minden drága ..:/
süti beállítások módosítása