2012.05.02. 16:09 | Szerző: -Ani-

Vasárnap Káptalantóti "Liliomkert" biopiacon jártunk. Rengetegen voltak, sok képet készítettem..... ja, és iszonyú drága volt minden. Azért megint vettünk gyönyörű óriás tarkababot, óriás töpörtyűs pogácsát, és rengeteget bámészkodtunk.


Sok "bolhapiacos" régiséges stand is volt....















A hegedűtokban Simon András grafikusművész idézete állt azon a cetlin: "A kudarc nem elbukás, nem is vereség, hanem egy új kezdet áldásának kovásza."



Holnap még folytatom..... /Decemberben is írtam róla: ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr684484587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egybaranyai 2012.05.02. 17:07:36

Úgy szeretem,amikor olyan helyre elviszel virtuálisan,ahová nem jutok el :) Sokol rádióm nekem is van,bár nem tudom,h működik -e :)

-Ani- 2012.05.02. 18:41:28

@egybaranyai: Örülök, hogy velem tartottál! :)
süti beállítások módosítása