2011.07.16. 16:40 | Szerző: -Ani-

Semmi gond, nem tartozom semmilyen önsanyargató szektához, egyszerűen csak szereti a baracklekváromat a családom. Nem véletlen írtam, hogy a lekváromat, mindenkit elvarázsolt, aki eddig megkóstolta. :) Nem édes szirup, forrázom és hámozom a gyümölcsöt, bármily sok munka is, de megéri.
30 kg sárgabarackot rendeltünk, egyedül csináltam, hajnalig tartott, 72 üveg lekvárocska lett belőle. Dagad a mellem büszke vagyok :)
ez itt még csak 61 üveg..... segített a mosogatógép is.... kicsit :)

itt éppen főtt egy adag...

ugye milyen szépek lettek?... :)

de jó volt közben kint a macskáknak, szívesen cseréltem volna velük :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr333072555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.07.17. 06:52:02

Ugyesvagy! Es kitarto!Leendo irononek hasznostulajdonsag. Van az irasrol egy (ket) konyvem, az egyiket Sterphen King irta, szivesen kolcsonadom. Majd, ha jottok szalonnat sutni. Tudod-amire meghivtalak.

jenever 2011.07.17. 19:05:23

megemelem a kalapom mindenki előtt, aki befőz, így Előtted is!!!! nekem ez valahogy kimarad az életemből... :)))

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.07.20. 13:28:13

Nah, ebből lehet küldeni az éhes megfáradt szombathelyi Passengeres arcoknak, hogy ehessék a reggeli pirítóssal :)
süti beállítások módosítása