2014.08.28. 21:30 | Szerző: -Ani-

Tegnap este kezdtem, mivel sütőben készítettem hosszú ideig tartott. Minimális cukor hozzáadásával, mag nélkül, 15kg szilvából. Saját szilvánk, sosem volt permetezve, és sajnálom, hogy nem fotóztam le maga a szilvákat, akkorák voltak, mint egy tyúktojás. Sajnos idén az esős idő ennek sem kedvezett, mert sok volt a rothadt gyümölcs a fán.
Sütőben készült a lekvár, majdnem 24 órán keresztül... vagyis... egyszer hat, utána három, majd újra hat kilogramm szilva került a sütőbe. Az egészhez csak 3,5kg cukrot használtam fel,  mégis édes és fincsi, 35 kis üveg lekvár lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr296646779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása