2012.06.27. 22:35 | Szerző: -Ani-

eső után1.jpg

eső után2.jpg

eső után3.jpg

Úgy három évvel ezelőtt Marci óvónénijénél jártam, gyerkőcöm ovis kora óta tart a barátság, és ott találkoztam gyermekkori kedvenc virágommal a trombitavirággal. Nem biztos, hogy így hívják, nekem nagyon kedves, mert a tündéri szomszédnéninél, Karola néninél hatalmas lugas volt belőle. Hoztam egy kis hajtást Livitől, ami szépen megeredt, most már ilyen szép. Nekem visszahozza a gyermekkori emlékeimet, imádom, babusgatom és megpróbálom minél jobban "elszaporítani". :)

eső után4.jpg

eső után5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr624615668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása