2011.07.23. 21:14 | Szerző: -Ani-

Esik... esik és esik! Az embernek semmihez nincs kedve, vagyis de! Olvasgatni, filmet nézni, enni, forró kakaót inni...
Bori (Tóni kedvese) hazaérkezett kedden Kanadából, hozott nekem jó kis kavicsokat.


Mielőtt elutazott, Tóni kezembe nyomott egy "hétrét" hajtogatott papírlapot, hogy írjak valamit a Borinak. Barátok írtak neki helyes kis üziket a hajtogatott kockákba, és ezt a repülőn olvasta el. Kis üzenetem végén kértem, hogy hozzon nekem egy kavicsot, kaptam négy gyönyörűséget, amit az Ontario partján szedett. Az Alpokban én is buzgón szedtem a kavicsokat, Mariazellből is van, majd kipingálom őket, és lelakkozom. Ma fotóztam esőt, de lekicsinyítve nem látszik belőle semmi, ezért nem is rakom be. De "két eső közt" :) lekaptam a kertben egy véletlen nőtt (nem ültetett) napraforgót, olyan szép!


A "potyóka szilva" fánk is figyelemre méltó, telis-tele van gyümölccsel. Eltenni nem jó, enni isteni, főleg a fáról, csak az a baj, hogy nagyon hamar leérik.


Főzés közben minduntalan a konyhaablakra festett libáimra esett a tekintetem, szegények, úgy kifakultak az évek során. Újat kéne festenem..... talán majd egyszer.


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr313092270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.07.24. 14:45:10

Drága Anikám!!!
Egy nappal később, igaz, de sok boldogságot, jó egészséget, vidámságot kívánok neked szeretettel névnapod alkalmából!!!
puszi!!! :)

-Ani- 2011.07.24. 14:57:02

@ildsisy: Köszönöm, aranyos vagy! nagy puszi! :) ( nem késtél el, 26.-án ünneplem :D)
süti beállítások módosítása