2010.07.29. 07:00 | Szerző: -Ani-

Csodálatos helyeken jártunk vasárnap. A Salzkammerguti-tóvidék egy részét jártuk be, Salzburg tartományban, Traunsee, Attersee, Mondsee, és a legnyönyörűbb az alpesi Wolfgangsee. Wolfgang tavat a Salzkammerguti hegység veszi körül, azt mondják ez Ausztria legszebb vidéke. A Wolfgangsee partján található települést 976-ban a regensburgi püspök alapította, legfontosabb nevezetessége a gótikus templom. Egy legenda fűződik a templomhoz, csodatévő helynek tartották, már a középkorban zarándokok tízezreit vonzotta ide. Sétálgattunk a hangulatos utcácskákon, és nem győztem kattintgatni, nem tudom szavakba önteni azt a rengeteg szépséget, amit ott láttam. Nem véletlen, hogy Helmut Kohl német kancellár majd minden évben itt töltötte éves szabadságát. Bérelt itt szobát Thomas Mann, Syssinek itt is volt rezidenciája, és VIII. Edvard itt vigasztalta magát elveszett királyságáért.
Remélem örömöt okozok nektek ezekkel a kis úti beszámolókkal, próbálom az élményeimet amennyire csak tudom megosztani veletek. :)


Ez a kép Bad Ischlben készült







Csodálatos volt a tóparton kávézni




Szappan bolt





Cica a parkolóban
Nagyon hosszú alagutakon át jöttünk



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr472183755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.07.29. 09:08:56

Nagyon szép helyeken jártok! Amúgy meg: Boldog születésnapot:)

Törzsvendég:-) 2010.07.29. 09:17:33

Hú ezek gyönyörű szép képek,házak.Csatlakozom én is,bár nem tudtam,hogy szülinapos vagy,Isten éltessen sokáig!

jenever 2010.07.29. 12:22:57

Boldog szülinapot kívánok! :))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.07.29. 14:28:59

Gyönyörű! Én dolgoztam Tirolban, nem jött be. szép, szép, de azok a hegyek.... Brrrr
Bécs jobban bejön, igaz én nem üdülök, hanem dolgozom ott, gyakorlatilag ott élek. Erre nem jön be.
Tóni is rajta van néhány képen?
Boldog szülinapot!

nemiswan 2010.07.29. 17:21:26

Nagyon szép képek,helyek! Előző is fantasztikus élmény lehetett :)
Nagyon boldog szülinapot Ani! :) pusszzzzzz

nemiswan 2010.07.29. 17:22:27

@zoltan1: Én látom Tónit is,egyik képen Ő is fotózik :)

tacy 2010.07.29. 18:40:29

Ó, milyen csodás helyek! Boldog vagyok, hogy láthatom!
Sokat gondolok rád és örömös szülinapot kívánok drága Ani! :)

-Ani- 2010.07.29. 20:07:36

Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat! Aranyosak vagytok! :))

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2012.03.28. 16:01:58

igazi Alpesi hangulat, nagyon nagy LIKE :)

ui: ha mindenki írta, hát én is Boldog szülinapot így márciusban is :))

-Ani- 2012.03.28. 20:26:54

@csacse: Köszi! :D Nagy pusszantás! :)
süti beállítások módosítása