2013.12.16. 08:00 | Szerző: -Ani-

"A jó veszekedés olyan, mint a zivatar: megtisztítja a levegőt, és könnyít a terheken."
Nemrég olvastam, és nemcsak nagyon tetszik, de bizony így igaz. Nehogy azt gondoljuk, hogy az a legjobb megoldás, ha elhallgatjuk, hogy mi bánt. Hosszútávon nemcsak a kapcsolatunk kerül veszélybe, de az egészségünk is. Add ki magadból a pipát! Szerintem ez a legjobb megoldás, legalább is ez az én módszerem. Persze nem kell háborús stratégiákat alkalmazni, és nem kell harcnak tekinteni a konfliktust, hanem tényleg lásd benne a probléma megoldódását. Sosem szabad közben megfeledkezni a szeretetről, ha a partnereddel vitázol.... mert ugye... mégiscsak... Azért néha előtte végig kell gondolni, hogy mit és miért, ami sajna nekem későn szokott az eszembe jutni. De szerencsére negyedóránál tovább még nem tartott a "nagy harag" köztünk, szoktam mondani ilyenkor olyanok vagyunk, mint a filmekben az a "tipikus kiabálós olasz család". :)

stres_planta.at.ua.gif

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr265676946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása