2013.06.07. 09:01 | Szerző: -Ani-

Vasárnap a szomszéd településen jártunk, egy angliai barátunk felújításban lévő házát kellett megnéznünk, majd levélben és képekben is referálni neki a helyzetről. Andrew házacskáját és környékét kicsit "lepukkant" állapotban találtuk...de nekem nagyon tetszik.... bár van egy kis giccs a házban... ott a sarokban az a gipsz szobrocska.. :)
andew.jpgKözben mást is találtam a szomszédban, mit mondjak érdekes. A benne élő bácsi dekorálta ki így a házukat...
pál1.jpgGiccs ide vagy oda, azért van benne tehetség... bekéredzkedtem az udvarra, hogy lefotózhassam a ház belső oldalán lévő képet is... van némi ellentmondás a legelésző nyáj és a táj összhangjában.... félig talán alpesi, félig meg magyar... sőt még azt is megkockáztatnám, hogy az a sátor egy indián tipihez hasonlít :)
pál2.jpgEzt a haranglábat pedig a faluban egy kicsivel arrébb láttam meg... szép, szép de igazán rendbe szedhetnék... a harangokat is, és a lábat is. Lehetne ez tényleg a falu dísze...
pál3.jpgpál4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr725349209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2013.06.07. 10:32:44

Nekem tetszik a gipsz szobrocska,no meg az a ház,eszméletlen szép!(A baráté)A bácsikáé se rossz:).

-Ani- 2013.06.07. 20:36:58

@Törzsvendég:-): Anrewé nekem is nagyon! :) Jól mondod a bácsikájé sem rossz :) azért fotóztam le. :)
süti beállítások módosítása