2013.05.13. 08:59 | Szerző: -Ani-

Jártamban-keltemben, és természetesen ha zöldben járok, mindig találok négylevelű lóherét. Anyánál fűnyírás előtt, tucatjával szoktam szedni, és persze nem egy helyről, itt-ott mindig felbukkan előttem egy. Olyan a szemem, mint a sasé, aki a pockot a legnagyobb fűben is kiszúrja. :) Tegnap találtam kilenc darabot, mire Anyika hozta a szemüvegét és lázasan elkezdett keresgélni.... Nagy örömére talált ő is egyet. Erről a négylevelű keresgélésről jut eszembe mindig a mondás, és jó nagyokat derülök rajta:
“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.” (Walter Chrysler)
No, remélem én nem járok így! :)
Most lottózzak vagy ne lottózzak? Hm... azt hiszem lottózni fogok, sőt ma veszek talán néhány sorsjegyet is. :)
Bár, ha a sorsomat nézem.... elégedett vagyok.... így jó szőröstül-bőröstül minden ahogy van, de azért....
"Dolgom, gondom másokra hagyom,
Jaj, ha egyszer megtollasodom.." :)

Amikor megkérdezem a férjem, hogy miért nem lottózik, hisz szűz kéz, biztosan nyerő lenne...akkor azt szokta mondani: "Én már nyertem az életben, amikor megismertelek téged!" :) Hát nem aranyos?

lóhere.jpg
“Nem az teszi a gazdagságodat, amit birtokolsz. Ha meg vagy elégedve azzal, amid van – ez a gazdagság.” (Mark Twain)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr285297656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tükörtojás00 (törölt) 2013.05.13. 09:15:09

Azért lottózz és együtt majd elverjük valahol a lóvét!!! :D

Katici 2013.05.13. 10:52:49

Én még sosem találtam négylevelűt, persze, azért nem vagyok szerencsétlen :)
Ani, Te találtál sokat, tehát: jó a szemed, az észlelésed, figyelmed is rendben... Ez már önmagában szerencse!

pizs (törölt) 2013.05.13. 12:01:34

Valamikor sokszor találtam négylevelűt és örültem neki nagyon!!! :)

-Ani- 2013.05.13. 18:20:23

@tükörtojás00: Köszi aranyos vagy, de azért én inkább Apcival költeném el a "lóvét". :) :)
@Katici: Semmit nem jelent, hogy találsz e vagy nem... :) De tényleg arra jó bizonyíték, hogy a szemem és stb... rendben. :)
@bokapiri: :)
süti beállítások módosítása