2013.04.02. 17:38 | Szerző: -Ani-

Ismét itt köztetek, jaj de jó! Szombat este bedöglött… nem volt internet, most már tudom, hogy a modem romlott el. Semmi gond, itt van a mobil net…. gondoltam. Rosszul gondoltam, mert nem működött. Vasárnap délelőtt be voltunk jelentkezve egy jó masszázsra a Vulkán fürdőbe, vittem magammal a laptopom és a mobil netet, hátha ott nagyobb a térerő, és frankón működni fog. Térerőben nem volt hiány, viszont a net mindig „visszadobott” … sikertelen kapcsolódás címszóval… Majd Tóni mobiljáról tudattam veletek, hogy nincs…. Hű de rossz, amikor az ember már hozzászokik! Azért megnyugodtam, hogy tudtam jelezni, hogy miért is nem válaszolok senkinek semmire…. Tóni nagy szakértő, még szombat éjszaka „lejátszotta” az összes verziót a „táv hibaelhárítással” sajna nem sikerült. A mobilnetről kiderült, hogy nem küldtek aktivizáló kódot…. Ma Sárváron kezdtem reggel, nem asztalborogatásra mentem, csak finoman elmondanom a problémám, és segítséget kérni. Kiderült, hogy a mobil netnek a sim kártyája eleve hibás volt… Hm… Azért a bankban elintéztem egy-két dolgot… NAV stb.. amit neten szoktam intézni, biztos, ami biztos.. Egy órakor megérkezett a szerelő, és modem cserével megoldódott a baj. Jól belemásztam most ebbe a dologba, nem akartam…de ez volt. Közben pocsék az idő, de remélem egyszer már kitavaszodik, nem csak a lelkemben…

 

Címkék: blog szerintem szerintem blog  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr785189260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.04.02. 22:32:14

:)
Már azt hittem elvesztél:)

kéttojásos 2013.04.03. 06:57:23

a csodás Húsvét hétfő után tegnap délutánra itt is pocsék idő alakult. Ma reggelre ha ezt lehet hatványozni...mit is mondjak...szakad az eső....de gondolom újat nem mondtam ezzel. :)
Azért szép napot neked!

-Ani- 2013.04.03. 07:02:08

@Rezső Nánási: Havazik! Neked is szépet! :)
süti beállítások módosítása