2013.03.05. 21:38 | Szerző: -Ani-

Nem tudom mi történt, két napja nem tudok a Mozilláról rendesen belépni az adminba, vagyis nem mutatja a statisztikát, nem hozza le a bejegyzéseket, szerkesztő felület van. Google Chrome-ból simán működik minden. Gyerkőc mostanában többször ült a gépemnél, talán valamit elállított, de mit.... No, mindegy, az a fő, hogy itt vagyok, még fáj a szemem, már csak kicsit, gyógyulgat szépen. Marci belépett a jó fiúk sorába, ma egy ötöst is hozott, legnagyobb meglepetésemre matekból, nevetve mesélte, hogy ő is alig akarta elhinni, így sikerült. Utóbbi bejegyzésben írtam a művészeti kurzusról, amire jelentkeztem, szerdán lesz az első foglalkozás. Ma találkoztam Erikával, ismerkedtünk, rendkívül rokonszenves teremtés, megmutatta a műtermet, a munkáiból is láthattam néhányat, teáztunk, kávéztunk, sütiztünk, és fantasztikus jót beszélgettünk, társasága építő, szépítő a léleknek. Már alig várom a szerdát! Cikk egy kiállításról /kattints rá/

Erika szobor.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr705118672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása