2012.12.30. 07:00 | Szerző: -Ani-

Kell egy Bandis, Öcsis, Cilis bejegyzés is év vége előtt! Jó kis kutyulim és a ciculik élvezik ezt a jó kis időt, bár a két cica hatalmas bundát növesztett, és persze felszedtek jó néhány kilót. (akárcsak a gazdasszonyuk az ünnepek alatt) Majd mindannyian szépen lefogyunk mire jön a jó idő! :)
bandiék.jpgBandi kutyámnak új "napozóhelye" van, felfekszik a sziklakertben és ott durmol egész nap.

Amikor először ezt láttam..... hanyatt-homlok rohantam a gépemért. Így nézett rám, ahogy körülötte settenkedtem...
sziklás bandi.jpgTegnap is lőttem róla néhányat, íme a legjobbak...
Bandi1.jpgBandi2.jpgCillivilli, alias Cilike pedig mostanában belóg a lakásba, gyorsan beugrik a kandalló melletti fotelba, és irtó mély alvást tettet, ha rajtakapom.... közben dorombol, és szaporán dagaszt a mancsaival. Egyszer befogom tésztát dagasztani, annyira jól csinálja :) Tettem oda már egy ruhát, mégse a birka szőrbe hagyja el a bolháit. Nem tudom vannak-e, de valószínű, hisz kinti cica. Ezért nem adok rá bolhanyakörvet, mert fennakadhat véletlen bárhol, tavasztól őszig cseppeket használok kullancs és bolha ellen. Lehet, hogy télen is kéne? Bár azt mondják, hogy a kutykónak sincs télen bolhája.... nem tudom....
cillám.jpgÖcsi, rendes nevén Frici maccs, nagyon nagy lett, szerintem legalább 6-7 kg-ot nyom. Ennyit jelent egy pasinál, ha nem nőzik.... rögtön felugrik a plusz súly. :)
öcske.jpgNa azért ő is belóg néha.... és akkor így kurválkodik, hogy ne vigyem ki :)
öccs.jpg
Cili sem marad szégyenben...
cillivilli.jpgImádom az állatokat! Már nem merem megnézni a neten a menhelyek kínálatát, az örökbe fogadható állatkákról... ha rajtam múlna bizti hazahoznék egy jó párat. Végül is volt időszak, amikor 7 macskánk, 2 kutyánk, egy szamarunk, és 3 birkánk volt. Ezek csak úgy hobbi, szeretem állatkák... majd egyszer mesélek róluk is. Sőt volt még két vietnámi csüngőhasú cocikánk, a Zsazsi és a Mazsi. (Zsazsi nevet tök jó volt adni a malacnak....Tamást anno egy Zsazsi kezéről csaptam le, az nem malac volt) :D Ilyenek a nők..... cseppet sem gonoszkodók.... :)
öcske2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr353512293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása