2012.01.31. 07:00 | Szerző: -Ani-

Ez most egy naggggyon csajos bejegyzés..... :)
Ildikótól kaptam emailban, annyira de annyira örültem neki. Ez a Johnson & Johnson cég személyes bocsánatkérése a nőktől tampon hiány miatt, viszont telitalálat, romantikus, és csodálatos! Be kell írnod a neved, és az "álompasi" neked énekel.
Szerencsés vagyok, mert az Annát tényleg "kiénekli", nincs ez így minden névvel.
Hű, nagy adalék ez a romantikus lelkű nőknek! Imádom! Kár, hogy a vidit nem tudom bemásolni, csak a linket. Ha beleírod a nevem, meglátod mit hallgattam én, ha a tiédet írod be, akkor neked énekel. Mondjuk Józsiknak, Sanyiknak nem javasolnám. Rájöttem ez a poszt úgy lesz érdekes, ha a "rám vonatkozó" :) fotókat is beleteszem a videóból.
(Vállalom ezért a bejegyzésemért a "hülye 3,14" kritikát, nem számít)










És itt a link, kattints a nevemre: Anna

Lányok, valljuk be őszintén megőrülnénk a gyönyörűségtől, ha nekünk készülne egy ilyen videó.... (nem tamponról) :) bármit meglehetne bocsájtani... Például, ha valami "szörnyű történne", és Apci így elém ugrana a fáról, letépné az ingét..... a karjára tetoválva ott lenne a nevem...... hm... talán egy dögös vöröst is meglehetne bocsájtani..... persze csak ha utána a fenekére is rá varratja a nevem!
:)

Címkék: blog szerintem o.b. triple sorry  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr53996606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2012.01.31. 18:03:47

Látom, Te is épp azt érezted, amit én :))))
puszi :))

-Ani- 2012.01.31. 18:32:47

@jenever: Igen! És köszi, hogy elküldted nekem. :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2012.01.31. 21:21:55

:) Végignéztem, tök jó. Persze nem az én nevemmel. Kipróbálom a feleségem nevével is. :)

egybaranyai 2012.02.01. 18:55:14

Én is megkaptam,és olyan jó volt érezni :) Nagyon feldobott :)
süti beállítások módosítása