2011.08.22. 22:09 | Szerző: -Ani-

Gyorsan elszaladt a nyár, de még belőle egy kicsi próbáljunk meg boldogan eltölteni. Kezdődik a gyereknek a suli stb., ezeket a dolgokat is meglehet örömmel élni és nem sóhajtozni, hisz a hétköznapok is hozzánk tartoznak. A gyerkőcnek az a dolga, hogy tanuljon, és milyen jó, hogy egészséges, és megteheti stb. Nagyon nagy a hőség….. Nem baj! Ne hagyjuk elijeszteni magunkat, gondoljunk arra, hogy a napsütés átvitt értelemben egyenlő a boldogsággal. Ne álljunk be azok közé a morgós mackók közé, akiknek ha meleg van az a baj, ha hideg van, akkor meg az. Legyünk hálásak minden napért!
Ha mégis úgy éreznénk, hogy gond van: Eresszük ki a gőzt! Ne hagyjuk elhatalmasodni magunkon a negatív gondolatokat, ezért hát, ha úgy érezzük SIKÍTSUNK, SÍRJUNK! „Teher alatt nő a pálma”, hisz a megpróbáltatásainkból tanulhatunk, erőt meríthetünk. A ma megélt tragédia, általában később az előrelépésünket szolgálja. Ne feledkezzünk meg róla, hogy önmagunk sorsának urai, teremtői vagyunk! Mindenki az, akinek hiszi magát. Poroljuk le magunkról a sok hülyeséget, rázzuk meg magunkat jól! A „nagytakarítást” legjobb, ha a lelkünknél kezdjük. Talán a legnehezebb, hogy túl kell lépni a múlton, el kell azt engedni. Megbocsátani azoknak, akik ellenünk vétettek, megbocsátani magunknak az elkövetett hibákért. Mert semmi nem tart örökké, mindig minden változásban van, és a múlt hibái nem tehetik tönkre a jelent. Szeressük önmagunkat! Tűzünk ki magunknak tudatos célokat, és erre tanítsuk meg a fiókáinkat is. Újfent ne feledkezzünk meg a háláról, mert a hála érzésével megtalálhatjuk, önmagunkban azt, ami a legnagyobb boldogságot okozza. Nekem van egy tigrisszem kövem, hálakőnek használom, szem előtt van mindig, amikor csak lehet, kézbe veszem, és hangosan hálát adok bizonyos dolgokért. Úgy kívánjunk, hogy az, mindenkinek szeretet és békét hozzon, mondja a keleti bölcselet. Meditáció segítségével fel gyorsíthatjuk az információ áramlását. Naponta többször gondoljunk arra nyugodt környezetben, amit el szeretnénk érni. Tiszta vizet is fogyaszthatunk gondolati programmal, szeretet, és gyógyítás céljából. Szervezetünk 70%-a víz, az elfogyasztott folyadék eljuttatja az információt testünk összes sejtjéhez. Múlt héten rám tört egy kis pánikroham féle, fogtam egy pohár tiszta vizet, leültem, kicsit melengettem a kezemben, teremtő gondolataimmal felruháztam „csodaszerré”, majd szép lassan elkortyolgattam. Nem először tettem próbára a hit erejét…. Működött. Próbáld meg, és élj a mának boldogan, testi- lelki- szellemi szinten egyaránt!


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr173172063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2011.08.23. 05:24:23

Ez most nagyon jól esett, köszi!! :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.08.23. 08:23:36

A klip nagyon szép. Az ezotéria viszont nagy csapda volt nekem, és még sokan írják, hogy számukra is. Másrészt ismerek embereket, ahol mintha működne... Nem tudom, mit gondoljak. Én a Lelket várom sóhajtozva, jöjjön már, és vegyen birtokba engem! De kivárom az időmet, és nem leszek türelmetlen. Ez van.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.23. 12:57:31

Ezekben a misztikus dolgokban nem annyira hiszek, talán az eshetett jól, hogy megálltál pár percre és lecsendesedett körülötted az élet. A pohár víz jó, de szerintem mindent el lehet magyarázni kémiai, fizikai, biokémiai úton. Egyébként jó írás, gratula hozzá. Adom az életszemléleted, tessék kicsit lazábban venni az életet, élvezni és merjünk gyereknek lenni :)

BartiMagdolna 2011.08.23. 13:36:21

Teljesen egyet tudok veled érteni. :)
Próbálom én is. Aztán mikor már eleget próbáltam, arra gondolok: Ne próbáld. Csináld. :)

-Ani- 2011.08.24. 10:18:40

Köszönöm barátaim, hogy tetszett! :)

jazoli 2011.08.24. 22:50:07

Én maximálisan egyetértek:))

junik 2011.11.27. 11:33:12

(s)írd ki -:-)

Örülök h belédbotlottam. Álmodozók vagyunk. Nem vagyunk egyedül. :-)) Lennon - Imagine.

Freeblogod is van? Mi ott tanyázunk... :-))

-Ani- 2011.11.27. 13:27:19

@junik: Örök álmodozó vagyok, imádom Lenon Imagine-jét! :) Örülök, hogy rám találtatok...:) Én hol talállak meg? Ellátogatnék arra szívesen. :) Freeblogom nincs.

junik 2011.11.27. 14:58:07

junik.freeblog.hu :-)) jazoli linkjeinél találtalak. jazolit pedig lacibá-nál és anyusnál találtam... :-))

-Ani- 2011.11.27. 15:00:50

@junik: ez aztán a telepátia! most voltam nálad... :)
süti beállítások módosítása