2011.04.04. 15:55 | Szerző: -Ani-

Folytatom a tegnapit..... Mennyi, mennyi jópofa dolog! Simán el lehet költeni egy zsák pénzt, nekünk nőknek ehhez különben is fantasztikus érzékünk van. :) Figyeltem a piacon vásárló párokat, aztán már Orsival hallgattuk és néztük őket. Érdekes, szociológiai felmérést lehet egy ilyen helyen végezni.  :) Legtöbb mondat, ami a férjek szájából elhangzik:
- Minek az a szar neked? - Megint egy vacakkal több! :) Lehet, hogy néha igazuk van.
Szerintem vagy otthon kell hagyni apucit, vagy külön kell válni a piacon, ha nem akarjuk, hogy szegény megőrüljön, míg mi egy jópofa kütyüt, ami nem tudjuk mire való, de csillog-villog stb. órákig nézünk.
















Itt a tegnapi szerzemény, a két díszpárna. Sajna nem tudom olyan jól lefotózni, hogy látható legyen mennyire szép a csipke.

Párna mániás vagyok, már tetemes mennyiség van belőlük. A múltkor például ezt a két gyönyörű csipke hímzett huzatot vettem a zsibin.

Ez az egérke is a szombati "kincsekhez" tartozik. Sárváron vettem, képtelen voltam otthagyni.

Meleg vizes palack tartó a pocija. Ha fáj valami csak rá kell tenni, és olyan édes! :)


 

 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr972799063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélla 2011.04.04. 19:36:35

Hú de sok fájin dolog van itt! Az sok jó demizson meg bödöny... Jaj de irigyöllek Annika!

-Ani- 2011.04.04. 20:33:49

@bélla: Tudtam én jól, amikor fotóztam, hogy a demizsonnak, bödönnek és társainak nagy sikere lesz! :D

2011.04.05. 15:59:37

Sztem amit a férjekkel való vásárolgatásról írtál az mindenütt igaz... kivéve a kaját :)

nemiswan 2011.04.05. 18:44:38

Tátva maradt a szám:) Győnyőrű a pára,és azt a melegvízes barátot elfogadnám -jobb híján melegít:) Jó vásárt csináltál :)

nemiswan 2011.04.05. 18:45:27

párna:) -akadozik a betű,most az n:S
süti beállítások módosítása