2010.12.22. 07:00 | Szerző: -Ani-

Tegnap délelőtt egy szép piros borítékot találtam a postaládában, a levél nekem volt címezve. Óvatosan bontottam ki, hogy a gyönyörű aranyszarvasban, ami a boríték hátulját díszítette ne okozzak kárt. Csak ámultam-bámultam, amikor megláttam a szép karácsonyi üdvözlőlapot és a benne lévő kincseket. Az én egyik kedves olvasóm Törzsvendég, azaz Andi küldte a kis csomagot. Jóleső melegség járta át a lelkemet, egy angyalka szállt általa az otthonunkba és megszépítette az egész napomat. Nagyon köszönöm, és olyan jó érezni a szeretetet, ami ebből a kis borítékból árad, ahányszor csak ránézek! Puszillak Andi és kívánom, hogy legyen az életben sok ilyen szép napod, és örömöd, mint amilyent Te szereztél nekem! :)




 

És mindezt sajátkezűleg készítette! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr482531272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.22. 11:14:09

Nagyon örülök,hogy odaért!És nagyon szívesen:):

nemiswan 2010.12.23. 04:54:53

Gyönyörű! Grat a készítőnek:)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.12.23. 22:08:23

Andi nagyon ért a levelekhez:) Nagyon szép lett!
süti beállítások módosítása