2010.12.12. 18:44 | Szerző: -Ani-

Meg vagyok elégedve az idei adventi koszorúmmal, szerintem csinoska lett. Minden évben saját magam készítem, mindíg más és más.



"Meggyulladt a harmadik gyertyám
 Advent harmadik vasárnapján.
 Megéreztem kellemes melegét,
 Eszembe jutatta Isten szeretetét."

Tavaly Luca nap pont adventi vasárnapra esett, nézzük csak mit írtam:
szerintem.blog.hu/2009/12/13/adventi_vasarnap_es_luca_nap

Koszorúnkat kisasztalkára tettem a sarokba, de nem azért, hogy eldugjam, így nem zavar senkit és mindenhonnan látjuk.




A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr352511437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.12.12. 19:45:36

Szép lett,megmutathatom én is a tavalyit?Felteszem a facebookra,mit csináltam tavaly,oké?:)

-Ani- 2010.12.13. 15:56:15

@Törzsvendég:-): Oké! Megyek megnézem! :))

jenever 2010.12.13. 18:40:10

igazán szépséges lett :))

szittyazoli 2010.12.15. 23:06:28

Szép.
...és hangulatos a kis sorok is ahol helyet kapott.
Nálunk az idén a lányom készítette, (az is szép - olyan tradicionális három lila, és egy rózsaszín gyertyával, a katolikus liturgiának megfelelően).
süti beállítások módosítása