2010.11.09. 14:59 | Szerző: -Ani-

Még mindig ugyanolyan erős mint akkor, azon a napon és remélem még sokáig így marad...
A szerelem ereje.... szeretet ereje

Suttog a reggel..
szerelmes ébredő szívem
nagyot dobban most,
ahogy a szemeidbe nézek.

Testedet érzem…
minden mozdulatod, érintésed,
hangod meleg és gyengéd..
Nem akarom, hogy véget érjen!!

Mert Én vagyok a NŐ az életedben
És te vagy a FÉRFI az enyémben,
Bármit kérhetsz tőlem,
Mindent adok, mit adhatok..

Elveszettnek érzem magam,
mikor nem vagy mellettem
Amikor a világ túlságosan hazug,
vége van, mikor nem vagy velem.

Májusban, gyönyörű időben
távol vagyok tőled
csoda, mert gondolatban,
én mindig ott vagyok melletted..

Voltak mondatok,
Amikben nem hiszek
Néha ijedt vagyok
De kész hinni a
Szerelem erejében

Szíved verésének hangja
mindent feledtet,
olyan ez az érzés,
mintha fényben úsznék.”

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr442436107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2010.11.10. 12:05:40

Isten megÁldjon Benneteket! :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.11.10. 14:53:09

Nem vagyok képben - házassági évforduló? Akkor sok boldogságot még háromszor tizennégy évig. A vers nagyon szép, de én a szerelemben nem hiszek ennyire. Bolonddá, vakká teszi az embert, és még ráadásul mulandó is. Józanság, némi szerelemmel , nekem megbízhatóbb, jobban lehet rá építeni.

jenever 2010.11.10. 18:35:16

Gratulálok! Sok boldogságot Nektek! :))

suzildi (törölt) 2010.11.10. 19:18:51

Sok boldogságot nektek!!! Szép a vers! :)

nemiswan 2010.11.13. 06:21:56

Még sok-sok boldog éveket Apcival,békében,egészségben,boldogságban!:)

jazoli 2010.11.13. 11:16:37

Gyönyörű! Gratulálok Nektek!
Én ilyen szépeket nem tudok írni...ezért én is elküldtem a feleségemnek.

tacy 2010.11.13. 14:37:43

Szeretettel kívánok még hosszú, boldog éveket! :)
Puszillak!
:) :) :)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.11.14. 06:01:03

'megkésve bár....' de annál nagyobb szeretettel kívánok én is még hosszú-hosszú éveken át hasonló boldogságot, szép életet!
(A versed gyönyörű.... benne van a Lényeg!;)
süti beállítások módosítása