2010.08.07. 07:00 | Szerző: -Ani-

Egy család Angliában megvásárolt egy templomot 92.000 Fontért, lakhatóvá alakították 300.000-ért. A PPS amiben láttam azt kérdezi: Laknál-e templomban? Nos, egy ilyenben igen, miért is ne! Micsoda kihívás lehetett ez a belsőépítésznek! Láttam már vízimalmot lakhatóvá téve és így hirtelen nem is tudom még milyen épületeket, de jó párat tuti és nagyon tetszenek ezek az „extra házikók”. :)












 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr802196845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilds. 2010.08.07. 08:34:25

Mint egy kastély, belülről, nagyon szép! Én is elfogadnám!!! :)

Törzsvendég:-) 2010.08.07. 09:23:51

Eszméletlen szép,nekem különösen az ólomüveges ablakok tetszenek,imádom őket.Tegnap voltam könyvtárban,kerestem a könyvet amit ajánlottál az előző bejegyzésben,re sajnos nem volt ben,azért találtam 6 könyvet így is.:-)

ditlzon 2010.08.07. 19:53:46

nekem kicsit bizar, főleg a szentélyben kialakított háló. viszont a fürdő csudaszép!
a malomból, vagy víztoronyból kialakított lakok jobban tetszenek.

erzsbet (törölt) 2010.08.07. 21:24:41

Először ,borzolódtam ,aztán ,elvétettem az árát ,aztán vissza mentem előre ,mennyiért? Ja nem forintért hanem fontért ,így értem már. Ez így is maradt méltóságában az Isten háza ,és most aki benne lakik ő bérli tőle ,megőrzi ,szolgál vele. Nagyon szép lett ,és szép lett a blogod is ,nagyszerű ,tetszik . Köszönöm.

nemiswan 2010.08.08. 05:49:23

Nem mondom,h nem fogadnám el :) Micsoda szentségtörés lehet ott szexelni :D

-Ani- 2010.08.08. 16:02:06

@nemiswan: Ej, ej, mikre gondolsz?!
@Ilds.: @ditlzon: @erzsbet: Kicsit fura lenne először tuti, de én is laknék benne szívesen. :)@Törzsvendég:-): Köszönöm, mindig jó könyveket ajánlsz, hasonló az ízlésünk! :)

ditlzon 2010.08.11. 09:26:29

most találtam: 4szoba.hu/cikk/enterior/1967-kuloncok-kreativ-hazai
ez a siló ház nem is rossz, bár kívülről kicsit rideg, de a beltér nagyon megfogott. a forgó lak is ötletes. milyen klassz lehet mindig a nap felé forgatni, vagy túl melegben árnyékba állítani...

-Ani- 2010.08.11. 11:19:32

@ditlzon: Hű de jó! A forgó nekem is nagyon tetszik. Képzeld mi lenne ha bedöglene a forgató berendezés, kicsit elszédülnének... :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 16:06:07

Érdekes, nekem hátborzongató és felemelő lenne benne lakni. A szentélyben levő franciaágy nekem is furi, de biztos meg lehet szokni. Egyébként a szex házastársak közt talán nem túlzás állítani, hogy szentségkiszolgáltatás szintjén mozog, ha nagyon extrémen csinálják, akkor is. Hozzátartozik a házasság lényegéhez, szóval nincs benne semmi rossz. Azért a fal melletti temető megint érdekes. Regénybe illő. S vajon a helyiek mit szólnak a dologhoz? Ahol gyóntak, áldoztak, imádkoztak, most egy család él... Persze a családi élet is szent, ezzel szentségtörés nem történik, szerintem, de mégis... Persze egy elhanyagolt, kihasználatlan romló templomnál azért jobb ez.

ditlzon 2010.09.01. 08:45:53

találtam még egy érdekességet, bár ezek már tényleg túlon túl furcsák nekem. Biztos én vagyok túl konzervatív :-)
4szoba.hu/cikk/enterior/2021-formabonto-modern-otthonok#

-Ani- 2010.09.01. 12:06:56

@ditlzon: Kívülről az autó alakú nem tetszik, de a belseje gyönyörű. A kagylónak a külseje jobb a belsejében csupán a faburkolat, ami tetszik. Imádom a faburkolatot, itt nálunk a mennyezet az, talán ezért is vettük meg a házat. :)
süti beállítások módosítása