2010.07.03. 08:00 | Szerző: -Ani-

Horvát tengerparton voltunk nyaralni, gyüjtök egy kis erőt és folytatom a blogolást.
Csodálatos volt minden, az idő is! Rengeteget fotóztam....
Igyekszem mielőbb egy beszámolót gyártani :)


Címkék: blog nyaralás szerintem  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr232125850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.07.03. 08:11:59

Várom kedves Ani!!!
Látom milyen gyönyörű időd volt! És kék a tenger!!!
Ó, márciusban itt sétáltam... :)

nemiswan 2010.07.03. 21:59:24

Várom!! :)) de jó volt Neked..még nem voltam tengerparton ..
süti beállítások módosítása