2010.06.26. 09:07 | Szerző: -Ani-

Őrület! Volt két esőmentes nap, tegnap délután már esett, és most is hülye borús idő van. Jó lenne már egy kis nyár! Ma leugrunk Balcsira fűvágás egyebek, amint látom fürcsi nyista..... majd a tengerben. :) Nem jött múltkor a lányka a cicáért, de cicamama tegnap lehozta az egyiket, bánom, hogy nem fotóztam le. Haláli jó fej, nagyszőrű, fekete bajsza van és szakálla, tisztára úgy fest, mint Lenin. Van egy nagy szürke maccs a környéken, Hitlernek neveztem el, mert tök olyan bajszú és nagyon ronda, remélem nem tő az apuka. Hm tiszta történelmi bejegyzés lesz. :D Szomorú vagyok mert elromlott az én édes, kicsi telóm! :( Biztos van már öt éve, hogy "társak" vagyunk, soha nem volt semmi baja. Tóni hozott egy másik, gyönyörű Samsungot kölcsön és az én picurkám megy a szervizbe. Ha nem javítható, már kinéztem ugyanezt a típust, meghozatom, nem kell másik. Ez a teló pont azt tudja, amire szükségem van, ráadásul imádom, hogy ilyen pici. Mellé raktam egy tojást, hát nem édi, méretre majdnem egyformák! :)
 


Hazajöttünk délután, etettem a nagy cicákat a kicsik a tető alól figyelték. Sikerült a szakállas cicát lefotózni. Ugye édes?! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr32111016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.06.27. 15:49:22

Tényleg milyen pici teló ..mi baja lehet?
Édi cicus!:)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.06.30. 08:12:26

Kis Lenin, tényleg olyan. :)
Ez a telefon! Én megőrülnék tőle! Az otromba ujjaimmal ezen sms-t írni?

tacy 2010.07.02. 22:27:31

Ha mostanában valami érdekel, az ez a blog. Kicsit ritkábban, de azért még elég sokszor mások. Nem tudom, hogyan lesz a nehéz nap után, de azokra az írásokra mindig emlékezni fogok, amelyekből emberséget olvastam ki.
Visszavárlak Ani! Hozzál sok szép új gondolatot a sünetelés után! :)))
Telóügyben figyelj arra, hogy ha csörgést hallasz, ne a tojást kapd fel, mert baj lehet. A tojás tulajdonsága az átváltozás bizonyos hatások következtében. Csak óvatosan és figyelmesen! :)))))

-Ani- 2010.07.05. 19:18:41

@tacy: Kedves tőled. Viszont örömmel látom, hogy a humorod minden baj ellenére megmaradt. Puszi, és a mielőbbi gyógyulásodhoz szurkolok. :)
süti beállítások módosítása