2010.06.16. 07:00 | Szerző: -Ani-

Hétfőn meccset néztem, drukkoltam az olaszoknak. Tegnap megint ott ragadtam, jól játszottak a brazilok. Még jó, hisz itt nekik szurkoltam! Így sikerülne az ötös lottó, ahogy az utolsó percekben ráéreztem, hogy a korea berúg egy gólt. A riporter azt mondta, hogy nemzeti hős lesz a góllövőből. :)))
Tóni itthon volt a szép mocijával. Sütöttem jó sok palacsintát, közben kivégeztünk néhány vírust a nagy gépen. Hajnalig járattam a víruskereső programot. Hogy mennyi trójai volt! Csak most nem Mükéné harcolt Trója ellen, hanem Apciné. :)
Jól áll nekem ez a moci.... :)

No, akkor lenyúlom a gyerektől!




Címkék: blog fotó motor szerintem  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr32085016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.06.16. 09:33:46

Hajrá brazilok! Szép verda, csak nehogy kiderüljön, hogy lenyúltad:))

nemiswan 2010.06.16. 21:22:38

Hajrá Brazilok!:)
Jól áll Neked ez a moci,csak fekete szerkó illik hozzá:P
Zoli: csajos dolgok,de képzeld,már mi is tudunk állva pisilni :)

szittyazoli 2010.06.18. 00:17:17

...a meccset nem láttam, de a palacsintát szeretem és ez a "benzintyúk" is meglehetősen dögös.

-Ani- 2010.06.18. 10:33:45

@szittyazoli: :))) Ezért a dögös megjegyzésért a palacsintát legközelebb tömörítem és a fájlt elküldöm emailban. :D

ildsisy 2010.06.18. 15:58:15

Jól áll neked a búkósisak. Persze a motor is. Félelmetes... de szép motor!!!

-Ani- 2010.06.18. 18:42:51

@ildsisy: Csak ne vágtam volna olyan hülye pofát, de éppen beszéltem, no meg azért féltem tőle, súlya van, viszont félelmetesen gyönyörű a hangja.:))

nemiswan 2010.06.20. 08:02:54

@Atom: Szuper! Így az igazi:)
süti beállítások módosítása