2010.03.02. 12:03 | Szerző: -Ani-

Anyukámnál olvastam az újságban, majd rákerestem a neten a cikkre:
www.szabadfold.hu/hobbi/szarnyakat_ado_kuldetes
Amiért beblogolom az, hogy Ballószögről érkezett Corvussal én is repültem. Fantasztikus élmény, nagyon szép gép.

Apci látogatóban volt nemrég Ballószögön az üzemben...

Corvus



A gép eleje



A belseje



Ani féle beszállás :)



Indulás, némi izgalommal...



Megérkezés, a kis műrepülés után remeg a kezem, na és az a fej...hm:)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr731802430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.03.02. 22:04:44

Le a kalappal előtted!
Jól néz ki a gép, élmény lehetett vele repülni.

-Ani- 2010.03.02. 22:06:59

@jazoli: Az volt a javából! :)))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.03.04. 20:01:37

Ezzel én is szívesen repülnék. Csak a katonaságnál repültem, helikopteren. Nagyon jó volt, bár a rohamsisakomtól nem láttam ki rendesen a pici, kerek ablakokon. A pilóta viccelődött velünk, mert kicsit belement egy zuhanásszerű ereszkedésbe. Jó vicc volt. Aztán kilebegett, és mi kiugráltunk belőle a mezőre, a századparancsnokunk meg eltörte a sarkát, mert túl magasról ugrott ki... Jó volt
süti beállítások módosítása