2010.02.10. 00:20 | Szerző: -Ani-

Ezúton is köszönöm Zolinak!  jazoli.freeblog.hu/
   

Használati útmutató, ami ezzel a díjjal jár:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Hét dolgot írni magamról? Ha igazán belekezdek félek, hogy több oldalt is kitenne. :)
1. No, hát ez az első a humorom. Aki ismer az tudja, hogy nem sokáig lehet a társaságomban vigyorgás nélkül létezni.
2. Igazi oroszlán vagyok, sokszor pirulok el, amikor a horoszkópomat olvasom. :)
3. Hirtelen haragú vagyok, de nagyon gyorsan megbocsátok.
4. Imádom a családomat, értük bármit megtennék!
5. Szeretem a gyerekeket, a jó könyveket, filmeket, zenét, múzeumokat, festményeket, idegen városokban hatalmas sétákat, öreg házakat, állatkákat, fotózást és még sok mindent.
6. Nem tudok korán kelni, délután jön meg az életkedvem, éjjeli bagoly vagyok.
7. Nem tudok nemet mondani ha a segítségről van szó.

Én nekik szeretném továbbadni a díjat:

atom.blog.hu/
tuncite.blog.hu/
ferfivilag.freeblog.hu/
jomodoru.blog.hu/
kihasznalatlanul.blog.hu/
mosolyka.blog.hu/
www.zseblog.hu/blog/kacat
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr141744441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mosolyka · http://www.mosolyka.com 2010.02.10. 16:37:37

Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!!! :)

tacy 2010.02.10. 17:18:39

Ez egy igazi meglepetés! Felvidítottál, pedig úúúgy fáj a fogam! Örülnék, ha pár soros levelet is küldenél, mert szeretnék néhány kérdést föltenni.
Pillanatnyilag több, mint 7 blogot tudnék megjelölni, szóval ezen még rágódnom kell. :) De a díjat tovább fogom adni...
Szeretettel üdvözöllek:
kacat a zseblogról
(a nick már foglalt volt, ezért regiztem a másik nevemmel.)

-Ani- 2010.02.10. 17:54:45

@Mosolyka: @tacy: Kedvesek vagytok, régóta olvaslak titeket. Életerőt, emberséget, az élet szeretetét és tiszteletét súgja minden mondat, amit leírtok. :)))))

ildsisy 2010.02.11. 08:05:16

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! Meglepődtem... Neked is gratulálok a díjhoz! :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.02.24. 13:14:12

Nagyon köszönöm, Ani! Szép tóled, mondjuk nekem még gondolkodnom kell, kinek adjam tovább, keveset olvasok másoktól, kevés időm van sajna rá. Köszi, mégegyszer!
Puszi
süti beállítások módosítása