2010.01.05. 17:42 | Szerző: -Ani-

A TV-ben láttam minap egy érdekes riportot, Gerendy Zoltán adótanácsadóval és Papp Tímea koreográfussal. A mosolygós adószakember kitalált egy érdekes, jópofa dolgot, mégpedig a komoly adózási helyzetekből zenés, pantomimszerű táncos videókat készíteni.
Ügyes szakemberekkel meg is oldották, a szokatlan műfajnak állítólag külföldön nagy sikere van. Ha a mostani adórendszert veszem alapul, és az általa kialakult helyzeteket, mint a benzinár emelés, azt hiszem a magyar közönség nem ezt a vidám zenét tudná elképzelni a videókhoz, inkább oratóriumot. :(
Mielőtt még elkezdenétek káromkodni, saját pénzből finanszírozták, a filmek készítését.
Végül is, tud mulatni, nevetni a magyar ember még a legkomolyabb dolgokon is. :)
Ezen az oldalon csemegézhettek belőle:
adozene.hu/index.php

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr91649285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.01.05. 20:46:01

Utálom ezeket az adózenéket...

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.01.06. 09:21:42

Érdekesek a zenék, de semmi video hozzá. Nekem legalábbis nem jött elő.
:)

-Ani- 2010.01.06. 16:09:04

Pedig van, de filmet én is csak egyet találtam...

nemiswan 2010.01.06. 16:49:06

Nálam sem dobja le a láncot ..:)
süti beállítások módosítása