2009.06.09. 23:20 | Szerző: -Ani-

A mai napom elég pörgősre sikerült. Marci osztálykirándulásra ment, szerettem volna velük menni, Pannonhalmán csak átutazóban jártam idáig, és boboztak is Fűzfőn.
A bobot is kipróbáltam volna szívesen, de ma dolgoznom kellett.
Reggel ötkor ébredtem, (apci meg is jegyezte, hogy biztos beteg vagyok) blogoltam egy picit, és azóta talpon vagyok.
Tegnap megkérdeztem a gyereket, hánykor van gyülekező, azt mondta 8:40-kor. Félnyolckor végeztem a hajmosással, Marci kérdezi:
- Mikor indulunk? Ő már készen várakozott.
- Még bőven ráérünk, de Marci 8:40-et mondtál nem?!
- Mit tudom én, valamilyen 40! – válaszolt.
Na, beindultam, kocsiba be, vágta ezerrel, „Janóházán” voltunk 7:40-kor, már sorakoztak.
Megkérdezte tőlem ma valaki, hogy mikor írok, és de jó nekem, mert annyira ráérek.
Egy napomról egyszer írtam már, itt olvasható:
szerintem.blog.hu/2008/04/12/blogger_anyuka_dolgos_napja
A mai is hasonló volt:
Boltot nyitottam 8-kor, 11-kor haza. Szokásos „gépvizit”, pont akkor érkezett egy komment, örültem neki. Cseresznye elrakás, Apci tegnap előkészítette, nekem már nem volt olyan sok dolgom vele. Közben mosógép bepakolás, rendrakás, rakott kel előkészítése, cseresznye befejezése, teregetés, rohanás 3-kor nyitni.
Üzlet ezerrel, áruátvétel, pakolás, szabad percekben írtam egy novella piszkozatot, aminek a végén elbőgtem magam, nagyon szomorú történet. Közben Tamáska megjött, átadtam pár percre a boltot, kocsiba ugrás, haza, rakott kel befejezése, sütőbe rakása. Boltba vissza, 6-kor zárás, takarítás, vágta haza.
Férj etetés, kutyák-cicák etetése, ruhabeszedés, „Janóházára” Marciért menés.
Gabi kutyuskáját haza sétáltattam, nagyon szép alkonyatkor a falu, csend, madárfütty, virágok, apró házak, élveztem a sétát. Most 23 óra, ülök a gépnél, pötyögök, és nem vagyok fáradt….vagyis nem érzem, majd holnap.

Hát ennyit a folyton írogató, ráérő Ani egy napjáról. Szerencsére vannak lustizós napok is!
Mindent meg lehet csinálni, ha a két munkafázis közti időt is kitöltjük.
Mindezt zenehallgatással spékelem, közben a fejemben íródik a blog, vagy egy novella, akármi, álmodozni is lehet, akkor repül az idő, persze beiktathatunk tánclépéseket, hasznosak, torna helyett. Nem árt a "pörgés" néha! :)
Kezdek úgy csinálni mint a Tóni, alszom írásközben egyet, azt hiszem itt be is fejezem....
 

 

Címkék: blog szerintem  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr811175764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása