2009.05.17. 09:01 | Szerző: -Ani-

 

Marci tegnap második helyezett lett a gyermek kategóriában, a sümegi horgászversenyen!
Nagyon büszke volt, 4,5 kg halat fogott ki, egy márkás orsó volt az ajándéka.
Nem tudtam ott lenni, dolgoztam.

Közben itthon trónfosztás történt a baromfiudvarban.
Megérkezett II. György, aki pont úgy néz ki, mint az első.


Sajnos együtt nem tudtam lefotózni őket, mert rögtön párbajozásba fogtak.
Tegnap II. György élvezhette a hölgyek társaságát, fenemód büszke volt magára.

Kétségbe vagyok esve, mert az előző uralkodó igen a szívemhez nőtt, és képtelen vagyok a kivégzésének gondolatával megbékülni. Apci átvette Cromwell szerepét, ezek a férfiak....
Ha jól számolok legalább három évesek a baromfiudvar lakói, (úgyis ehetetlenek már) nem engedem őket bántani!
A hóhér neve Marika, már leszokott a kérdezősködésről, hogy: - Anikó, mikor vágjam le a tyúkokat?
Ügyes asszony, sec-perc alatt konyhakész állapotban látnám őket viszont.
Képtelen vagyok efféle vérengzésre parancsot adni!
Azonnal felhívtam családunk másik megrögzött állatvédőjét, Tónit, aki azt tanácsolta, lobbizzak a kakas érdekében, nyújtsak be egy petíciót Apcinak.
Legfeljebb veszünk még néhány udvarhölgyet. :)))
I.György..... öregecske, aranyos és szelíd.


Én nem azért tartok állatkákat, hogy megegyem őket!
Arra ott a hentes üzlet vagy a piac!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr421126125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.05.17. 21:18:15

Jók a képek. Falun laksz, hogy állatot tartasz? Bár már ott is egyre kevesebben tartanak. Furcsa, hogy valaki csak úgy tartson tyúkokat. De nagyon emberséges.
Na viszlát, Holdasszony!

-Ani- 2009.05.17. 22:47:13

Falun bizony egy ideje! Édes tyúkocskák ha nem én győzök és lábasban végzik, akkor sem eszem belőlük! Ugyanezt anno eljátszották a szüleim, elajándékozták a tyúkokat. :))
süti beállítások módosítása