2014.03.03. 23:27 | Szerző: -Ani-

Megnéztem ezt a videót, (kattints rá) és azon gondolkoztam, vajon miért van szükség ilyen kísérletekre? Talán mert ebben a gépies, rohanó, kicsit érzéketlennek mondható világban kellenek dolgok, ahogy ez a film is, amik megmozdítanak bennünk valamit.... Mit is? Miről is szól ez? Arról, hogy bármennyire elfoglalnak bennünket a saját gondjaink, de szerencsére nem felejtünk el embernek lenni, igenis telis-tele van a világ jó akaratú, jó szándékú emberekkel, nem olyan rideg ez a világ, és nem is olyan rosszak a fiatalok, amilyennek lefestik őket, mindannyiunkban ott van a szeretet, és az emberség, vagy legalább is remélem több jó ember "cirkál" az utcákon, mint rossz.
És nézzétek csak meg ennek a filmnek a magyar változatát...



Na, ugye mondtam, hogy sok jó ember van köztünk.... :-)

"Több jó ember él a világon, mint rossz, csakhogy a rosszak túl nagy zajt csapnak."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr865842268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.03.06. 10:20:51

Jaj, én a kisfiús verziót láttam, de majdnem elbőgtem magam... T_T nem nekem való az ilyen... :)
süti beállítások módosítása