2013.04.04. 12:13 | Szerző: -Ani-

Pénteken lett Marcell fióka tizenhat éves. Délután, kicsit fényes szemekkel:
- Anya, ma még senki nem írt a fész falamra....(hüp...hüp). Én sem készítettem a szokásos bejegyzést a blogon, egész nap nála volt a laptopom. (kényelmes, ágyba vihető)
- Kisfiam, nézd csak meg a beállításokat, látják egyáltalán az ismerőseid, hogy ma van a szülinapod?
- Milyen igazad van, tényleg! De nem érdekel, nem kell, hogy írjanak....
- Add csak ide a gépet, én teszek fel neked egy képet, és írok valamit. Marci végig figyelte....
- Na, nem, azt nem! Na jó, az mehet! Csak nem gondolod, kisfiam meg puszika! Boldog szülinapot, és kész!
Most én hüp... hüp, megilletődve..
- Jó, ahogy gondolod. :)


Szombaton este fürdőszobában, törölközés közben, felfedeztem egy foltot a karomon.
- Tónikám, Marci, nézzétek, ti jobban látjátok, mi ez?
- Hm, talán egy ér elpattant... Nem ebből vettek vért a múltkor?
- Nem. Majd egyszerre zendítettek rá:
- Jaj, ne izgulj, nincs semmi baj, hisz szív alakja van! Nem látod ez egy szívecske?!
Ha szívecske, akkor jó. Nem izgulok.... már halványodik. :)

szívecske.jpg
Vasárnap Vulkán fürdő, masszázs közben:
Te jó ég, egy ilyen ronda pali masszíroz! Fekszem, képtelen vagyok elengedni magamat, pedig már kezd kellemes lenni.... nézelődöm.... piszkos a papucsa, műanyag klumpa, zokni nélkül.... hajmeresztő. Csak finoman, kértem az elején, nem bírom a gyömöszölést.... mégis szuszog. (később kiderült náthás) Feszülten figyelek, belül egy rémült hang.... ott már vége a combomnak, állj, stop! Megállt, megnyugodva kifújom a levegőt, rendben....Újabb belső rémület... Jaj a bugyim! Csak egy kicsit lejjebb tűrte... de nem... a fenekemet azt már neeeem! Nem azt tényleg nem masszírozta. :) A végén tudtam csak igazán lazítani, amikor leszálltam az ágyról. Nem, ez valahogy nem nekem való... vagy nem is tudom... Nem biztos, hogy vasárnap visszamegyek hozzá... bár aznap nagyon jól érezte magát minden porcikám, de a derekam csak tényleg aznap. :)

Hétfőn többször rátettem a tenyeremet az internet modemre. Tamásnak is meggyógyította a vállát.... talán itt is használ. Nem.... ez nem gyógyult meg... kicserélték. :)

27315_321583637950406_1137485446_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr685194531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéttojásos 2013.04.04. 15:04:14

hi hi....:) ki ez a kis szégyenlős?

nemiswan 2013.04.04. 19:19:10

Jót nevettem,sőt , elképzeltem a masszőri szitut :)) Kb én is utána engednék fel,addig görcsben lennék :))
Utólagos boldogat Marcinak! :)
pusszancs

-Ani- 2013.04.04. 20:33:46

@nemiswan: :) Átadom neki! Puszi :)
süti beállítások módosítása